Nekad rafez | Temporär Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

rafez

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377991732/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000015480c834

Vad är din discord tagg? ttv_rafez

Vem var det som bannade dig? quizy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-10 233516.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag råkade emotea när han höll th på mig när jag bad han släppa mig skulle jag skälla för dem men råkade skicka att jag skulle emote när jag skulle sudda ut. sedan så bad jag om u

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag blev tagen av camorra till deras hus, han rånade mig och skulle döda mig men då så trode jag att dem skojade för man inte får döda efter rån/kidnapning om det inte var en lång bakgrund som gjorde att dem fick göra det. men oavsätt så gjorde jag fel.. han höll mig th och jag råkade emotea och kom ur th. jag bad om ursäkt till han men han valde att bana mig i 5 dagar pluss indragen krim.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycket att konsekvenserna vare lite för hårda kunde varit typ en dags ban för att jag råkade göra fel. men jag har lärt mig nu att om jag emoetear så kommer man ur th vilket jag inte menade att göra. i framtiden så kommer jag vara mer aktsam.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: någon ban har jag fått men det var pga av felaktigt sceanrio som jag hade klipp på och kunde få unban.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja, jag hade kunnat lyssna lite mer på vad dem sa till mig. och inte emotea vilket åter igen inte var med meningen. jag ber om ursäkt

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Top Bottom