Inaktuell Qvisten | Chef-jobb ansökan [Nario]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qvisten

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Qvisten

Vilken arbetsplats ansöker du till? Jag söker till Rikspolischef.

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli riks för flera olika anledningar. En av dom är att jag har en stor känsla gör rättvisa och jag vill göra skillnad i samhället. Som riks så skulle jag kunna påverka polisen arbete på en större nivå och att förbättra säkerhet. Dessutom är jag mycket intresserad av ledarskap och hur man ska tänka i vissa lägen. Jag ser rollen som riks som en möjlighet att visa andra hur man ska tänka som polis och hur man ska agera som polis, och såklart göra en säker arbetsmiljö för dom andra poliserna. Jag vill också utveckla kåren med mer pappers arbete/ rapporter. Men såklart också nya sätt att tänka.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu så rollspelar jag som polis Kriminalinspektör.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har mycket erfarenhet som riks polischef men också som vanlig polis från server Gbg city blåljus. Gbg city är en server med realiskiskt rolepaly inom FiveM, servern fokuserar mest på rp som svensk polis också en FPD server. Men såklar andra servrar också vi har thx Open world roleplay en liten men bra rp server där jag har varit riks men tyvärr sängde dom ner av konstiga anledningar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? 1. Jag kommer regelbundna utbildningar för att så många i polisen ska ha en enhet dom kan jobba i men också att inte vem som hällst glider runt med MP5 (har hänt).
2.Jag kommer också försöka skaffa samarbeten med andra myndigheter och organisationer för att bättra hantering av större brott.
3. JAg kommer också fokusera på samhället och försöka vinna över det och visa att polisen inte vill något ont, att vi bara är där för att hjälpa.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp såklart, Avena har jag spelat från server starten och innan des så spelade jag på valon!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej Avena fore life!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Såklart har jag en passion för polisen, Jag kommer också visa aktiva val och beslut, Med min bakrund inom politik har jag en solid förstårelse dör de frågerna riksdagen hanterar. Med min erfarenhet kan jag bidra med vältänkta beslut.
Jag har en förmåga att tänka utanför boxen och att föreslå unika ider och lösningar på akuta problem. Med mina ider kan jag förbättra både polisen men också samhället. Jag brinner också för social rättvisa och jämlikhet. Jag vill arbeta fört att minska klyftorna och skapa ett mer inkluderande samhälle. Jag är också en bra kommunikatör som att förklara svåra frågor på ett lätt sätt. Detta gör det änklare för samhället att förstå politiska beslut. Jag som person är också bra på att bygga broar mellan olkika personer för att förbättra vänska och sammabeten.

Hur många bans har du? JAg vet inte om jag har några giltliga bans men kanske 1-2

Spindelzo

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vi tar -rep i discord
Detta angår inte dig, det angår din rang inom Polismyndigheten som Chef som inte hade passat bra när du inte ens kan hantera ett förhör så man får göra en handbok åt er så ni kan fatta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom