Nekad Qink | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qink

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vilde

Vad är ditt discord namn? .realqink

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Billy Makoz, han är 25 år och jobbar på Mekonomen. Han är fett duktig på att fixa bilar och kan typ allt om motorer o sånt. Men det han egentligen brinner för är bilstyling – alltså att göra bilar riktigt snygga med typ nya lampor, fälgar, kjolar och allt det där.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han har hållit på med bilar sen han var liten och drömmen är att en dag jobba med SC Styling. Han följer dem överallt och snackar typ alltid om deras grejer haha. På fritiden håller han på med sitt eget bilprojekt och försöker göra den så unik som möjligt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Driv och målmedveten Kreativ och detaljfokuserad Social och inspirerande

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli för perfektionistisk Svårt att ta pauser och vila Lägger mer tid på styling än annat ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP, speciellt inom bilmek och styling. Jag gillar att skapa roliga scenarion och samarbeta med andra spelare. Jag är aktiv, hjälpsam och vill gärna bidra till en rolig och realistisk RP-upplevelse för alla på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel i några år, både online och ibland offline. Jag gillar att skapa min egen karaktär och utveckla den genom olika situationer. Jag försöker alltid bidra till bra stämning och samarbeta med andra för att göra RP:n så rolig och verklig som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man som spelare inte bara vill vinna själv, utan också låter och hjälper den andra sidan att lyckas när det är deras tur eller deras chans. Det handlar om att skapa ett rättvist och roligt scenario där båda parter kan utvecklas och vinna på sina egna villkor. På så sätt blir RPn mer spännande, realistisk och rättvis för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig i FiveM RP betyder att jag använder mitt omdöme för att spela på ett schysst och realistiskt sätt. Det handlar om att undvika saker som förstör spelet för andra, som att ta onödiga genvägar, utnyttja buggar eller bete sig osportsligt. Jag respekterar andra spelare, följer serverns regler och försöker alltid göra RPn så rolig och rättvis som möjligt för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch), VDM (Vehicle Deathmatch), Metagaming, Powergaming, Combat Logging

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
godkänd vidare t muntlig du har 48 timmar på dig o göra muntlig

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig