Nekad Pootis | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Pootis

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pootis

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? bobsaft123

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Pootis Potan och jag är född den 21 januari 1985. Jag växte upp med mina föräldrar, Nova och Philip, och har en storebror som heter Carl. Pootis har alltid velat göra sina föräldrar stolta, särskilt eftersom han när han var liten såg hur mycket hans föräldrar kämpade. De drack mycket och var ofta utmattade.

Pootis drömde om att arbeta inom sjukvård eller polisväsende, områden som alltid intresserat honom. Hans uppväxt var inte lätt. Eftersom föräldrarna spenderade mycket av sina pengar på alkohol, var livet svårt för honom. Han kunde inte alltid gå till skolan, eftersom hans föräldrar ofta var för fulla för att köra bil, vilket ledde till att han missade mycket.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är väldigt snäll. Jag kan va väldigt rolig och sprallig. Jag kan vara väldigt hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan vara störande. jag kan vara arg. Jag kan va väldigt jobbig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra RP på hög nivå fast även kan ha roliga stunder

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på centic och jag ville uppgradera till en bättre server som heter avena

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna, utan för att alla ska ha roligt.

Vad är suntförnuft för dig? När man inte spelar realistiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Man får inte döda någon utan någon anledning. VDM: Att man använder sitt fordon för att döda någon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt rolig person och gillar den här server väldigt mycket

Top Bottom