Godkänd Pommes | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: Pommes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112264012/

Ditt Hex-ID eller BanID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? wilmer6138

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Ar2Qune

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-30 012811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen har rdmat en person när det inte var rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten av en sons medlem och då tog Nasse mig till sjukan och återberättade vad som hänt. Då kommer sons medlemmen till sjukan med en död kropp och då väljer jag att slå han 2-3 gånger för att ge tillbaka. Sen slog nasse mig 1 gång för att jag skulle sluta slåss. Efter det blev jag kallad till support och blev bannad i 16 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Det fanns ju en anledning att slå han eftersom att han skjöt mig men kanske inte var det bästa att börja veva på sjukan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom tillbaka för nån vecka sen så har inte fått någon ban men denna bannen har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit honom då det är suntförnuft att ba springa in på sjukan och ge han 2-3 slag. Ångrar verkligen det jag gjorde och det kommer ABSOLUT inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom