Godkänd Stank01 | Medlemskap ansökning (Scizzy)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stank01

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Stank01

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskarrakso7

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2025

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Oskar Andersson han hade en dålig uppväxt med mycket kriminella personer omkring han och han hade en sjukdom som gjorde att han stammade och han blev mobbad för det i år men en dag så var det som han aldrig hade haft sjukdomen folk sluttade mobba han sen när han blev 15 år när han började på Hugh cool då fick han ett nytt intresse komiker han sa och gjorde skämt .tex var lärde sig hajarna att simma Hugh scoop det tyckte han var roligt och resten av familjen också när han blev 20 år gammal hade han tappat intresset av skämt då ville han bli polis så han bestämde sig för att ansöka och sen ta utbildningen utbildningen gick bra och han blev godkänd och han tillbringa resten av kvällen med att spela fotboll med sina kollegor han behövde lägga sig tidigt för imorgon var stora dagen han blev polis han hade en väldigt bra kroppsform han var stark och nyttig. Han hade brunt hår med tuffs och han var 25 år gammal och hans favorit mat var hamburgare med pommes bredvid men efter ett tag blev han väldigt sur på kollegorna och han började få tjänstevåningar som kan ledda till sparken. sen kom första upphöjningen då han blev assistent han var så stolt över sig själv

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart trevlig och seriös person

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär har ADHD och Adism och språk störning

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roligt och bra roligt och bra RP och mycket erfarenheter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag nästan 3 år av erfarenheter och typ 3 tussen timmar och jag har spelar på RxN och 24K och valon och typ alla Svenska fivem servers

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att alla i scenariot ska ha roligt

Vad är suntförnuft för dig? det är när man tänker före man gör saker

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja det har jag ett exempel på en är VMD och VMD är att man dödar någon med fordon utan en anledning och ett annat exempel är RDM RDM är samma sak som VMD men att man dödar en person utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har ADHD och Adism och språk störning

v199o

Medlem
Meddelanden
69
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38