Godkänd Plingenn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plingenn

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Plingenn

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Plingenn

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Niro Coldin är född 2000-01-03 och växte upp i en liten industristad där molnen alltid kändes lite tyngre. Hans pappa försvann tidigt, och hans mamma kämpade med både alkohol och tre jobb. Niro lärde sig snabbt att stå på egna ben, men han bar alltid med sig en ilska han inte visste var han skulle göra av. i tonåren blev han något av en myt på gatorna inte för något bra. Han visste hur man fick folk att lyssna, och han använde sin styrka för att skydda dem han gillade, och krossa dem han inte gjorde. Inget var planerat allt var bara ett sätt att överleva dagen. eefter en våldsam incident på en nattklubb där Niro nästan slog en man till döds, dömdes han till samhällstjänst istället för fängelse tack vare ett vittnesmål från en ungdomsledare som trodde på honom. Det förändrade allt. Han började arbeta i ett ungdomscenter där han först mest var tyst, vaksam och avvaktande. Men en dag såg han en pojke mmax, som påminde honom om sig själv blicken, ensamheten, frustrationen. Niro började prata med honom. Bara små ord. Sedan fler. Sedan samtal. Två år senare var Niro kvar inte som dömd arbetare, utan som anställd mentor. Han hjälpte ungdomar hitta sin väg, ibland bara genom att lyssna, andra gånger genom att ryta till. Men alltid med hjärtat på rätt plats. trots det kände Niro att något saknades. Han ville skapa något eget något större. Så han startade ett boxnningsgym men inte vilket gym som helst ett som bara tog in ungdomar som hamnat fel. Där man inte bara tränade kroppen, utan också hjärtat och huvudet. Där man skrev kontrakt Om "du slår inte folk ute du slåss bara här inne mot dig själv" Grymt nog började det fungera. Ungdomar från hela stan kom. Vissa var arga. Andra trasiga. Men de stannade. De förändrades. Niro blev för dem den förebild han själv aldrig hade haft. Och en dag, flera år senare, när han stängde gymmet för kvällen kom max förbi igen. Nu vuxen, med utbildning, jobb och tårar i ögonen och sa "du räddade mitt liv, Niro". Niro sa inget. Han bara log. För det var då han förstod: han hade också räddat sitt eget.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Niro är väldigt omtänksam, rolig och pålitlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Niro kan vara väldigt envis, lätt arg och kan vara tidsoptimist

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att min personlighet är både rolig och lättsam, vilket jag tror skulle passa bra in på den här servern. kag har spelat här ett tag nu och börjat lära känna spelare inne på servern, vilket gjort att jag känner mig mer och mer hemma. Jag har även tidigare erfarenhet från många andra serverar och jag är också seriös i mitt rp och respekterar både regler och andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rp sedan 2019 och har spelat på många olika serverar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar, som ett exempel du ska inte alltid spela för att vinna du ska också låta andra vinna och att alla ska kunna ha det roligt i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt när man gör besult och se till att dom är rättvisa och bra för rpn

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom