Nekad Plingenn | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plingenn

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? Plingenn

Vilken arbetsplats ansöker du till? Qpark Bitr Chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli biträdande chef på Qpark eftersom jag gillar den sociala rpn på servern som Qpark erbjuder och tycker att det skapar väldigt många roliga scenarion. Jag har även tidigare erfarenhet från att arbeta på Qpark, vilket gör att jag snabbt kan komma in i rollen och bidra från dag ett.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rpar som Arbetslös/Kriminell för tillfället

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har erfarenhet som biträdande chef/chef på Qpark har varit det på många olika serverar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att se till så att alla anställda gör sitt jobb och inte bara går runt och lallar som det flästa Qpark brukar göra på många serverar. Kommer också vara väldigt aktiv och är redo att anställa folk som är intresserade utav jobbet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att ni borde sätta mig som biträdande chef pågrund utav att jag har väldigt mycket erfarenhet som biträdande chef på Qpark och för att jag verkligen vill förbättra rpn som Qpark på servern

Hur många bans har du? 2

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Nekad,
Anledning: Man kan ej ansöka till bitr chef utan du tar det ig med chefen.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38