Intervju piggelin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

piggelin

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: piggelin

Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? piggelin69

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Rambo Gunnarsson är en sprallig och social person med en stark vilja och tydliga mål. Han är känd för sin positiva energi, sin bestämda attityd och förmågan att få saker gjorda. Oavsett om det handlar om arbete, fritid eller nya utmaningar, möter han allt med ett leende och fullt fokus. Med sin trevliga framtoning och naturliga driv har Rambo lätt för att samarbeta, men också modet att gå sin egen väg när det behövs. Rambo har siktet inställt på att utvecklas både som person och i sin karriär. Han vill ta större ansvar. Med fötterna på jorden och blicken framåt är han redo att ta nästa steg, oavsett om det innebär nya studier, jobb eller äventyr.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra kommunikatör, förstående, sammarbetsvillig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Aggresiv, dåligt tålamod och dålig levnadsstandard

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst RP, och jag kommer spela för at alla ska ha kul och bidra med en go stämning¨, för att skapa en så bra rp som möjligt och roliga scenarios

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har väldigt mycket timmar på fivem. Jag har vart allt ifrån vanlig medlem till sr admin och har vart allt ifrån gäng boss till polischef .

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att min motpart också ska ha kul och så det ska bli roligt att spela för båda och inte bara för mig.
annars blir de tråkigt för båda om man bara ska spela för sig själv och vinna hela tiden

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som irl och utgå alltid från suntförnuft i scenarios tex hade jag gjort detta irl eller inte

Kan du ge exempel på några av serverns regler? till exmepåel så finns det vdm som är när man använder ett ofrdon för att döda någop. Sen finns det även fear rp och det är för att man inte värnar om sitt liv. Sen finns det metagaming och det är att man använder sig av discord till exempel och använder den infron ingame. även rdm om du dödar någon utan andleding

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bra för mig

.37ludde.37

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
72
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom