Godkänd Phantompungen | Servervakt Ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phantompungen

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Ditt namn: Vilmer

Ange ditt födelsedatum: 26 Juni 2009

Ditt Discordnamn: Phantompungen

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag jobbar som polis hela tiden under kvällen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen 5 juni 2025

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För att jag vill hålla servern hyfsat trygg och säker då många inte rp:ar på vissa saker som att man inte har ont, emote abusar, vdm, rdm och annt så vill jag kunna hålla servern i ett bra skick.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: att sv banna och kicka folk som ej kan bete sig på rätt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hålla servern hyfsat trygg och säker då många inte rp:ar på vissa saker som att man inte har ont, emote abusar, vdm, rdm och annt så vill jag kunna hålla servern i ett bra skick.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: genom att man inte kkickar folk för rätt sätt utan att man kickar eller sv bannar utan en riktig anledning.

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Granskar.

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
kunde utvecklat ganska mycket. men jag tycker endå du är välförsärnat den eftersom du är polis.

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng