Nekad Phantompungen | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phantompungen

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Ange ditt födelsedatum: 26 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: Phantompungen

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll, rolig och en trevlig människa. På fritiden så fokuserar jag mycket på sport och ska börja första året på ett hockeygymnasium. Jag gillar att spela, träna och att umgås med vänner. Mitt favoritämne i skolan är förstås idrott. Jag tränar väldigt ofta, både i gymmet men också myckket på is, har tränat 14 ispass på 6 dagar nyligen och har en ledig dag just nu. Jag ska flytta 4 timmar bort och bo ensam vid 16 års åldern utan föräldrar.

Jag har 3 syskon och en hund samt jättemånga kusiner. varje midsommar så samlas vi vid mitt hus och firar det som det ska göras.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? mellan 20:00 till 01:00 ish

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 och en halv månad. Sedan 5:e juni

Varför ansöker du som staff på Avena? för att kunna hjälpa till och för att få en så seriös och bra server som möjligt vilket innebär att man följer regler, har en bra social rp och kan vissa saker som tex att man kanske inte ska köra 200 genom torget.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa till för de spelarna som spelar på avena genom att tex sitta i support, ta reports och kanske hjälpa till polisen på utbildningar där det behövs att man revvar folk.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med att jag är opartisk, proffisionell, kunnig, snäll, trevlig, rolig och en braq seriös nivå på rolspel.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håler mig lugn genom att andas på ett visst sätt och komma till ett ställe i min hjärna där jag känner mig lugn vid som tex i soffan efter skolan när jag sitter med hunden och tar det lugnt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,030
Trofépoäng
38