Godkänd PERSSON00 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

PERSSON00

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: PERSSON00

Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer persson

Vad är ditt discord namn? PERSSON00

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2009

Berätta om din karaktär. tjena Ahmed Haddad är mitt namn. uppvuxen lite utanför stan bott med båda mina föräldrar. gått i skolan den har varit sådär det slutade med att jag hoppade av skolan och började jobba på en verkstad istället och nu är man arbetslös o letar efter ett nytt jobb... mina intressen är o umgås med vänner kanske ta en grogg eller 2 elle 3 åka några varv i stan prata med folk och bara skapa god vänskap. mina känslor är mest positiva men ibland så kan dom gå åt fel håll beroende på vad människor i min närhet gör. mina framtidplaner? ja som sagt få tag på ett nytt jobb så man kan köpa något fint hus, kanske någon rolig bil eller kanske någon motorcykel som man kan hålla på med..

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär God vänskap bra humör och hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Alltid hungrig sugen på alkohol hela tiden ovh väldigt nikotin beroende

Vad kan du bidra med till serverns RP? Alltid försöka hjälpa alla som behöver hjälp och om nån gör något som är fel som jag ser så säger jag till liksom skapar god stämning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite har kollat på andra som spelar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om din karaktär förlorar eller misslyckas i en konflikt kan det ge en större möjlighet för karaktärsutveckling. i många rollspel är nederlag lika viktiga som framgångar. Du kan spela på att din karaktär lär sig av motpartens seger och utvecklas mer.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft innebär att man förstår de mest troliga konsekvenserna av ens handlingar. Om man väljer att inte sova ordentligt, vet man att det kommer påverka ens energi dagen efter.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får använda sin bil som ett vapen (VDM) och sen inte slå folk hur som helst (RDM) och sen har vi COPBAIT och de innebär att man inte ska locka polisen bara för att.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de tror jag inte

Top Bottom