Godkänd opaso | Medlemskap ansökning [Jabal]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

opaso

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? velarville velar i trafiken igen

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzo Linguetti och han är 27 år gammal. Han växte upp i en liten by utanför kartan, och byn blev sedan plundrad av rånare så Enzo var tvungen att fly med det närmsta planet han kunde hitta, då var han endast 9 år. Han föräldrar hade blivit kidnappade av rånaren så Enzo var tvungen att växa upp på egen hand efter det. Han bosatte sig i en grotta uppe i bergen för att kunna överleva svårare väder, och han försökte fånga de flesta ätbara djur som han kunde få syn på för att kunna överleva. När han senare växt upp så är det enda han kunnat tänka på jobb, hans dröm är att starta ett eget företag och kunna bo i det lyxigaste huset i staden. Han gör lite småbus ibland men han tänker oftast på konsekvenserna innan han gör någonting dumt. Enzo har lidit av en stor depression när hans föräldrar blev kidnappade och han blev tvungen att fly, men Enzo har lärt sig att vara disciplinerad och nu mår han oftast bra. Enzo kan ibland få en flashback till när han var 9 år, men han tycker om att åka ut och köra bil för att få bort de dåliga känslorna. Han har en väldigt positiv inställning till människor, och han är extremt pratglad, han kan börja prata om allt mellan himmel och jord.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han har bra disciplin eftesom han har vuxit upp mestadels själv, speciellt under tonåren. Han är också en charmig person, han tycker om att prata med människor och har alltid en god tanke om varje person han träffar. Han har ett bra konsekvenstänk pågrund av allt som har hänt i hans förflutna, så han skulle inte hålla på att göra massa skit som han vet bara är dåligt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Eftersom han får flashbacks kan det påverka hans humör och känslor negativ. Han har även en kort stubin, så man får alltid passa sig om man försöker trigga honom i en del situationer. Och till sist så har vi det med att han är så pratglad, så ibland kan han råka försäga sig och avslöja viktig information om tex sitt företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan spela i många olika roller, tex olika jobb och testa på olika typer av verksamheter. Sen kommer jag bidra med en rolig stund för de jag umgås och pratar med, eftersom min karaktär fokuserar på att prata och skapa en connection med alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på Unive, Vation och Velo. Velo har jag inte kört på super länge, men Vation klörde jag längst på. Jag och en del annat folk hade en maffia. Unive var jag solo kriminell med några kompisar under ca ett till två år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag tex blir rånad ska jag inte bara springa därifrån för att jag inte vill bli av med mina grejer, utan jag ska gå igenom hela processen dvs att ta upp händerna, vara rädd och låta mina grejer bli tagna.

Vad är suntförnuft för dig? Rpa som om det vore verkliga livet, verka rädd påriktigt, kör bil som i verkligheten, prata med människor som om de skulle kunna interacta med dig i verkligheten. Man ska ha ett logiskt tänkande och realistiska scenarion.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm och rdm, rätt så liknande, rdm står för random death match och betyder att man dödar eller slår någon utan någon riktig anledning. Vdm står för veichle death match och det betyder att man använder sin bil eller något annat fordon för att döda eller skada en person utan att det finns någon riktig anlednig. Combat logging innebär att man lämnar spelet eller ställer dig afk i ett scenario för att undiovka att tex dö eller bli rånad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte att det finns något om mig som är super relevant, men jag kan iallafall rpa.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom