Nekad Olzzon_ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Olzzon_

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Olzzon_

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Olzzon

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Kenny Kehmo föddes i Stockholm med sin bror Anis Kehmo och sin pappa. Dom bodde i Rinkeby, det var väldigt skräckande tider just då. Kenny och Anis förlorade sin pappa i ung ålder vilket ledde till en svårare uppväxt, Kenny spelade fotboll då men när hans far dog så gick han under marken. Sedan dess har Kenny haft det lite svårare i livet tills han och Anis flyttade till staden Avena. Direkt när de flög in märkte Kenny hur stämningen förändrades. Kenny och Anis hade startat om, ingen kände igen dem och ingen visste vad som hände dom i ung ålder.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Omtänksam, Hjälpsam Pratglad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dåligt tålamod, Lättsinnig Envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rp nivå, håller mig till reglerna och visar respekt till alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aa har spelat på flertal servrar såsom Unive där jag jobbade på Marja lisas och en massa andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst betyder att man fortfarande kan ha det roligt och bra i ett scenario även om man inte vinner scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft att man behandlar folk som man själv vil bli behandlad

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp. Det är när man ska värna om sitt liv, vdm är är vehicle death match, man använder sin bil som ett vapen och rdm är random death match, man dödar någon utan någon slags anledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom