Godkänd Olofssonog | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Vad är ditt discord namn? Kakan140

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-Hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Då jag känner att jag skulle passa bra som en sådan hög rang. Som Chef kommer jag att försöka göra jobbet mycket aktivt, försöka att få in fler kunder. Tycker inte att det är så många som åker till just Trygg-hansa och försäkrar sina bilar. Tycker att Trygg-Hansa borde införskaffa tjänste-fordon ifall de inte redan har det (Har inte sätt ett ända Trygg-Hansa fordon). Ifall de har ett tjänste-fordon tycker jag att dem borde åka runt, fråga runt ifall folk vill ha sina bilar försäkrade, det är ju liksom inte alltid att man har tid till att försäkra sitt fordon, man kan ju ha annat och stå i. Just därför tycker jag att man borde åka runt i sina tjänste-fordon (om det finns) och fråga runt. Det skulle nog underlätta en hel del

Vad rollspelar du som för tillfället? Polis.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Alltså ja, jag har ju jobbat där innan på Unive. Men systemet kanske skiljer mellan Serverarna.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att vara mycket aktiv, kommer sträva efter att försöka få in fler kunder samt personer som kanske är i ett behov av ett jobb och kanske passar bra in som en Anställd på Trygg-Hansa - Kommer ta MYCKET intervjuer. Kommer även att åka runt och fråga individerna ifall de har någon bil som dom vill ska bli försäkrad.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kommer att vara mycket aktiv. Har en god-ton, har inget emot folk med lite ljusare röster, bara de är rätt-färdiga till detta yrke så kommer allt gå rätt till. Men kortfattat så är jag Snäll, har bra Arbets-moral, hyfsat sträng när det gäller att man inte ska ge ut försäkringar gratis hej vilt.

Hur många bans har du? 1 ban, frågade en staff

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom