Godkänd Elton-_- | Medlemskap ansökning [Olofssonog]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton-_-

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Elton9995h

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt skycklig kille inom polisen då han har jobbat väldigt mycket inom blåljuspersonal. Han har haft en jobbig uppväxt då hans storebror hamna i fel riktning i livet då han började umgås med gäng kriminella och Eltons storebror gjorde farligare och farligare saker för varje dag som gick och plötsligt hände det som inte fick hända hans storebror blev skjuten och gick tyvär ej att rädda. Sedan denna dagen har Elton velat söka till polisen och drömt om hur kan ska gripa hans storebrors mördare och nu är dagen kommen då han hittar en stad där han vill söka till polisen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smidig, Kan hantera stressiga situationer, Rolig person

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan lätt bli irriterad, Kan råka säga taskiga saker men inte för grova saker, Rätt så dålig på att köra bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga roleplay scenarion så som bra rp utifrån polisens sida ifall jag blir godkännd där. Sedan ifall jag ej blir godkännd så kommer jag att förmodligen söka till sjukvården och bidra med bra roleplay där ifran jag kommer också bidra med roliga sociala scenarion och jag kommer oftast prata med folk och inte bara åka gripa eller döda osv osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på väldigt många servrar innan t.ex XR Roleplay, Velo Roleplay 16+, Swedish knight rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska rpa satt man vinner för sig själv utan att det andra partiet inom rp scenariot också ska ha kul t.ex om man gör ett rån så måste man inte alltid lyckats utan man kan krocka med bilen med flit så polisen griper en alltså rpa så båda siderna har roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att jag alltid ska tänka mig för innan jag gör vissa saker IRL att jag ska alltid tänka skulle jag gjort detta IRL eller kan jag göra detta annorlunda för att det ska bli så realistiskt som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM Sunförnuft

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Godkänd - Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom