Nekad Olofssonog | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2010

Ange ditt Discordnamn: Kakan140/olofssonog

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att hjälpa till och se till att alla har kul. Jag vet reglerna och ser till att folk inte fuskar. Jag är bra på att lösa problem och prata med folk när de gör fel. Jag vill att alla ska ha roligt och känna sig välkomna. Jag är också bra på att jobba med andra för att göra servern bättre

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Måndag - 4-6 timmar, Tisdagar - 5-7 timmar, Onsdagar - 3-4 timmar, Torsdagar - 4-6 timmar, Fredagar - 5-9 timmar, Lördagar - 7-11 timmar & Söndagar - 5-6 timmar! Jag går på hockey och har träningar nästan varje dag men ska försöka hinna staff-arbeta så mycket jag kan!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem sedan ni startade rollspels servern "Avena Roleplay" Dock så har jag inte spelat så pass mycket för att jag har haft massor av matcher på hockeyn samt massor av prov i skolan

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli Staff då jag känner att jag vill hjälpa till med att få bort alla problemspelare, lallare osv. Jag kommer att göra en del Staff-arbete om jag nu blir Staff. Jag gillar att hjälpa till och se till så att alla har kul. Jag vet reglerna och ser till att folk inte fuskar/gör regelbrott. Jag är bra på att lösa problem och prata med folk när de gör fel. Jag vill att alla ska ha roligt och känna sig välkomna. Jag är också bra på att jobba med andra för att göra servern bättre. Jag kommer även bidra med mycket aktivitet, mycket Staff-arbete, vara riktigt aktiv i support osv. Jag brinner verkligen för Avena och vill jättegärna vilja testa att vara Staff på servern, jag blir inte sur om jag blir nekad men kanske blir lite besviken på mig själv. Men som jag sa så brinner jag för Avena, jag gör allt i min värld för att kunna spela på denna härliga, fina server! Jag kommer att välkomna nya spelare till servern med ett riktigt gott exempel, jag kommer att lära dom hur man tjänar pengar o sådant på bästa sätt! Jag vill att alla spelare på servern ska ha lika kul som dom som har spelat här i flera år och har flera miljoner, import bilar, ped osv. Ingen ska känna sig mindre värd bara för att dom inte har så mycket pengar ingame. Kommer att försöka göra det bästa jag kan för att alla ska känna sig trygga och välkomna till servern.

En liten sammanfatting då,

Jag vill bli Staff för att jag bryr mig om servern och vill hjälpa till att ta bort problemspelare och göra så att alla har roligt. Jag kan reglerna bra, jag gillar att hjälpa andra och jag är bra på att prata med folk när något händer. Om jag får chansen kommer jag vara aktiv, hjälpa till i support och göra mitt bästa för att servern ska vara en rolig server att RP:a på. Jag vill att nya spelare ska känna sig välkomna, jag visar gärna hur man kommer igång och tjänar pengar. Alla ska ha kul, oavsett hur länge man spelat eller hur mycket grejer man har på servern. Jag brinner verkligen för Avena och hoppas verkligen jag får chansen att visa vad jag kan.

Vet att det inte stog att man skulle nämna några commands, men jag gör det en då för säkerhets skull

/togglename, /toggleid, /ban, /unban, /kick, /samtal, /ooc, /announce, /noclip, /revive, /goto, /bring, /reportlist, /spec, /skin, /dv, /clearinventory, /ooc, /togglename, /toggleid, /togglenames, /sv, /sc, /who, /m, /giveitem, /givecash, /givemoney, /tpm, /setperm, /freeze, /unfreeze, /reportlist, /reports. Det är några commands jag känner till, men jag lär ju lära mig mer commands i framtiden om jag nu blir staff!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla servern i ordning och se till att alla följer Avenas-reglerna. Jag ska banna, kicka eller svbanna de som inte följer reglerna. Jag hjälper också de som skriver /report eller /help och svarar på deras frågor. Till exempel, om någon skriver "/report kan jag få revive?" svarar jag "Visa mig klipp på varför du ska få revive, annars blir det inget. Rpa dig fram om du inte har ett klipp." Jag tar hand om support-ärenden och ser till att hjälpa alla som behöver hjälp med olika saker på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med engagemang och närvaro genom att vara aktiv och snabbt hjälpa spelare att lösa problem, en positiv attityd för att skapa en välkomnande och trygg atmosfär där alla känner sig respekterade, rättvisa och professionalitet genom att fatta beslut baserade på reglerna för att hålla servern stabil, erfarenhet och kunskap om rollspel och serverns regler för att hantera situationer effektivt, problemlösning och konfliktlösning genom att hålla mig lugn och fokuserad när det behövs, samt stöd till teamet genom att samarbeta och se till att vi fungerar bra tillsammans, allt för att göra servern bättre och stärka gemenskapen för alla spelare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle hade passat jättebra som Staff på servern för att jag gillar att hjälpa till och lösa problem när folk har svårt med saker. Jag är bra på att hålla koll på reglerna och se till att alla spelar schysst och har roligt. Jag är också väldigt aktiv, så om någon behöver hjälp eller om något går fel så kan jag vara där snabbt. Jag tycker att det är viktigt att vara rättvis och snäll, men också att vara strikt när det behövs så att folk inte förstör för andra. Jag skulle också vara bra på att prata med nya spelare och visa dem runt på servern så att de känner sig välkomna.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom?

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad