Olofk
Ny Medlem
- Meddelanden
- 17
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Olofk
Ditt namn: Erik
Ange ditt födelsedatum: 9 Augusti 2009
Ditt Discordnamn: Olofk
Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 7-10 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2 tror jagmen kan var mer
Varför ansöker du som servervakt på Avena? för jag vill hjälpa avena servern med att banna folk som ej betersig i ett scenario
Har du tidigare varit blacklistad? nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har: typ rp som vanligt sen så när porblemet kommer så gör man åtgärder. man letar ej efter regelbrott som server vakt
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag var det förut men fick indraget och visa att jag kan bättrtre nu än då
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det kan abusas på olika sätt ex. att du kickar ngn för att han slår ner dig och du inte kan göra ngt eller inte bannar din kompis för han just är din kompis
Ditt namn: Erik
Ange ditt födelsedatum: 9 Augusti 2009
Ditt Discordnamn: Olofk
Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 7-10 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2 tror jagmen kan var mer
Varför ansöker du som servervakt på Avena? för jag vill hjälpa avena servern med att banna folk som ej betersig i ett scenario
Har du tidigare varit blacklistad? nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har: typ rp som vanligt sen så när porblemet kommer så gör man åtgärder. man letar ej efter regelbrott som server vakt
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag var det förut men fick indraget och visa att jag kan bättrtre nu än då
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det kan abusas på olika sätt ex. att du kickar ngn för att han slår ner dig och du inte kan göra ngt eller inte bannar din kompis för han just är din kompis