Intervju Ollekatt | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollekatt

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Ollekatt8654

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter anton eklund och är 25år. Anton har haft en beblandad väg mellan laglig och kriminell väg. Han har alltid valt lagliga vägen då han villle bli polis, men har sålt lite droger då och då men inte mycket. Han har börjat fått fram intresse om att bli polis och är säker att han vill jobba med det. Han vill ta kriminella gäng som tex säljer droger och vapen, och kämpar för rättvisa. Han är väldigt lugn och mycket tålamod. Hans framtidsplaner är att bli polis o visa vad han går för.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han har ett starkt rättvisetänk. Han är duktig på motorer. Han är smart.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är glömsk. kan bli irriterad om nån retar han lite för mycket. Annars är han lugn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP nivå. som innehåller bra social RP, Jag kommer bidra med roliga scenarion från alla parter. Kommer meddela staffs vid regelbrott för att hålla servern borta från dålig RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte spelat jättemycket fivem. Men har spelar lite då och då. vet dem flesta reglerna och kan hålla mig till bra rp nivå. Denhär servern kan jag lära mig mer på för den har bra spelar bas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan spela för att det ska bli kul för alla. alla ska ha en chans att vinna ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Ska tänka realisktiskt och logiskt och inte begå orealistiska handlingar. och tänka vad jag skulle gjort irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=Random death match alltså att man tillexempel dödar nån utan bakomliggande scenario osv. VDM=Vehicle death match det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen tillexempel kör på någon med mening. FEAR RP=att man alltid ska värna om sitt liv tillexempel om man är ensam och det kommer en person eller fler och riktar ett vapen mot dig och du försöker springa där ifrån eller göra motstånd då bryter du mot FEAR RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom