Nekad oliver10 | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

oliver10

Helper
Helper
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: oliver10

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? dhc222

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Berätta om din karaktär. Han heter sebbe abodi och är uppväxt i norra sverige, där fick han mycket kärlek av både vänner och familj. Hans föräldrar fostrade honom mycket bra och dom var riktigt håra med honom. Hans föräldrar vill inte att sebbe ska bli kriminell utan istället göra nytta för samhället. sebbe abodi var mycket snäll och mycket rolig tills hans kompis dog, då vände allt. när sebbe fick reda på att hans kompis var död så blev han deprimerad och mycker arg om dagarna. Han har fått hjälp av soc och har pratat med en psykolog. Nu börjar sebbe se en mening med livet och har ett stort intresse av bilar samt vapen. Sebbe abodi tycker inte om människor som behandlar andra illa utan anledning. Om sebbe ser någon behandla en annan illa kommer han att säga ifrån. Sebbe är egentligen en trevlig grabb som vill att allt ska vara bra och fungera bra. Ett perfekt jobb för sebbe kanske då är polis, vem vet? Sebbe abodi hr egentligen inte tänkt på framtiden men jag tror han bli kriminell eller kanske polis. Detta beror på vilka vänner Sebbe får och om han kan stå emot. Vi får hoppas att Sebbe Abodi iaf lever ett gott liv med bra vänner!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, gullig, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han är impulsiv, han är stor i käften. han dricker mängder alkohol

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra med bra scenarion, rolig och riktig RP, och en mogen spelstil som jag tar seriöst eftersom det då blir roligare för alla!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, jag har till exempel kört på unive där jag hade krim, har kört på swewave där jag var en normal medborgare. Har alltid tagit rp på hög nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att man själv ska ha roligt. Vid en biljakt till exempel så är det kanske tråkigt för en polis om alla bilar bara drar iväg i fullfart och polisen har ingen chans. Istället kan man rp så att jakten blir roligare för både och verkligare

Vad är suntförnuft för dig? att allt ska vara rimligt och verkligt, till exempel så är man inte superman. Man ska reagera när man blir påkörd och man ska få ont när man krockar

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm och cop bait. till exempel så är vdm när man använder sin bil som ett vapen. Copbait är när man gör något olagligt framför polisen( locka dom) eftersom man vill ha dem efter sig! rdm är random death match, man slår eller dödar någon helst utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men skulle tycka det var kul om jag fick medlemskapet då jag har vänner som spelar här, hört mycket gott!

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju annars blir du automatiskt nekad

Top Bottom