Inaktuell Oliver Katte | Servervakt Ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Katte

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Ditt namn: Oliver

Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2010

Ditt Discordnamn: Olikatten

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag spelar som en kille som heter Oliver katte och jobbar inom sc styling. Jag kommer vara aktiv minst 3-4 timmar per dag beror på om det är skola eller inte på helgerna kan det bli mer än det.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan 5 juli

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 3

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För att jag vill vara med och hjälpa och se till så att staden blev mer trygga och att dom som inte sköter sig ska veta att du gjort fel.Vill se till att hjälpa så många som möjligt och att så få folk som har gjort nåt dummt kan gå helt på fri fot. Jag vill kunna hjälpa staffsen så det går snabbare och fler folk får hjälp i tid.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Servervakterna ser till så staden är trygg och att alla sköter sig och att det finns så lite folk som lallar i staden som möjligt.. Om jag ser någon så går och lallar t.ex går och slår massa folk utan andledning så ska jag prata med hen och ifall hen inte lyssnar blir det återgärder eller så säger jag till en staff.. Servervakter har en funktion att sv banna eller kicka folk ifall de begår brott på serven och därefter skriva en utvecklad anledning så att personen förstår varför den blev bannad och därmed lär sig från sina fel.En servervakt ska kunna mycket inom Fivem och hur man rpar på en hög nivå och vara ett bra exempel på hur en bra person rpar då andra kan ta tips och utveckla sin egen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag själv vet hur mycket jobb alla staffs har att göra så jag vill kunna hjälpa dom med saker så vi jobbar som ett team och sen ser aven jag ganska mycket som inte staffs ser och andra vakteer då vill jag finnas där och hälpa till med det så att inte folk gör fel. Jag ser många som gör regelbrott och lallar och vill därmed skydda serven från dessa personer som försämrar rpn för andra.Genom att hålla koll på att alla följer reglerna kan jag hjälpa till att förhindra konflikter och ge nya spelare en bra start.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är när du missbrukar makten du har till din egen fördel eller till dina vänners fördel. Till exempel, om jag är skadad och inte orkar ha krycka på mig, och då ressar mig själv, det är abuse. Korruption är till exempel när jag får pengar i spelet för att ressa en spelare.

Senaste redigerad:

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd o vidare till mutnlig servervakt-intervju.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38