Nekad Olier | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Olier

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Olier

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olier

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Bosse Lennart Knall heter min karaktär.
Bosse Knall föddes under en pågående polisrazzia. Hans morsa var en langare med OCD, och hans farsa sålde stulna mopeder från en källare han inte ägde. Redan som spädbarn lärde sig Bosse att gömma sig i tvättkorgar och ljuga för socialen.
När han var 8 fick han sin första dom – för att ha sålt hembränt saft till sina klasskompisar på skolavslutningen. Sedan dess har han levt för brottet. Men inte för pengarna. Nä, Bosse gör inte det här för lyx. Han gör det för principen. För att "samhället svek honom", som han säger mellan blossen på sina hemrullade cigariller.

Bosse växte upp i ett kollektiv med tre fäder (ingen vet vem som var biologisk) och en mamma som alltid "var ute på ärenden". Han lärde sig tidigt att hotwirea bilar, snacka bort snutar och lura parkeringsvakter genom att låtsas vara från kommunen.
Han hoppade av högstadiet för att "starta eget". Hans första verksamhet? En olaglig bensinmack byggd av gamla coca-colaburkar och trädgårdsslang.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär skicklig, djurig, goda kriminella färdigheter

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Misstänksam, litar inte på folk och är impulsiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en unik och levande karaktär som kan skapa både spänning och komiska inslag i RP:t. Bosse Knall är inte en typisk kriminell – han gör saker för principer och historia, vilket kan skapa oväntade scenarier. Jag vill bidra till att andra spelare får minnesvärda RP-upplevelser, oavsett om det är genom att hjälpa till i brott, skapa spontan komedi, eller orsaka moralisk konflikt. Jag spelar gärna mot andras vinster och är öppen för att min karaktär ibland "förlorar" för att skapa bättre storytelling.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? POWERGAMING- när du spelar på ett sätt där du tvingar andra in i ett scenario där de inte har någon chans att reagera eller påverka.

Vad är suntförnuft för dig? Att uppträda snällt och respektfullt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,NLR

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
137
Trofépoäng
16
Utveckla mer om vad du kan bidra med, vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Top Bottom