ola svensson | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

ola svensson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? miliam andersson

Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: ns15922

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en person med glat och bra humör jag har tidigare varit helper fast blev av med den har inte en aning om varför för jag var aktiv

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ganska olika oftast mycket på kvällarna de5t kan variera beroende på om jag har gjort ngt eller inte vart hemma men ca 6 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader typ kanske lite mindre eller lite mer kanske 4

Varför ansöker du som staff på Avena? jag ansöker som staff för att jag vill kunna hjälpa andra med deras problem och om ngn gör ngt fet och jag ansöker aven eftersom jag blev av med min jag hade innan vet inte varför då jag hade 260 poäng och kom 7 fast sen försvann den bara

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att kunna se till så att alla på servern sköter sig och får så rolig spel tid och roliga senarion som möjligt genom att jag som staff t.ex speccar eller tar support så att dom kan raportera ett fel ngn har gjort och på så sätt kunna hjälpa servern att få mer spelare

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med mkt aktivitet och att folk får roligare scenarion utan att ngn begår regelbrott och om ngn begår regel brott kan man t,ex säga att den ska komma support och förklara vad den personen gjort för fel så att hen lär sig till nästa gång så att vi andra helpers inte ska behöva banna alla sen kommer jag att banna efter scenariot eller be den komma supp efter så att jag inte förstör hela rp känslan

Hur hanterar du stressiga situationer? vid stressiga situationer kommer jag att försöka göra saken snabbt men så att jag fortsarande inte gör del och att personen fortfarande får hjälp och ifall det är många i supp t.ex som skriker så kommer jag att mutea dom så att alla kan berätta från deras perspektiv utan att bli avbrutna

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? jag vill helst inte jobba inom medlemskap och jobb då att när jag var staff innan så blev jag inaktiv som medlemskaps ansvarig för att det inte var min grej sen vill jag inte jobba inom jobb för att jag inte kan ngt inom det fast jag kan alla krim regler nästan då jag spelat mkt krim innan jag sa upp den för bli polis och jag kan alla regler på servern utan till

Top Bottom