Godkänd Nulla_dig | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Nulla_dig

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nulla_dig

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 637149

Vad är din discord tagg? didrik_0

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-05 192639.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min lillebror vet inte hur man ska bete sig i en server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bror gick in på min dator utan min tillåtelse och förolämpa folk på RP medans jag var ute med min tjej, När jag kom hem skulle jag setta mig vid datorn och spela då jag uptäkte att min bror hade varit inne och förstört för mig, jag är ledsen för det som hänt och kommer se till att han aldrig spelar på min datror igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var ju rett för min bror kan inte bete sig men ändå fel för de var inte jag som spela och det kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina tidigare bans och läst reglerna grundligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja antien byt kord på datorn eller lärt min bror reglerna och sackt att han ska fråga nästa gång. och jag är ledsen att han har förstört och kommer se till att de aldrig återkommer igen/ inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Top Bottom