Godkänd Nulla_dig | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Nulla_dig

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nulla_dig

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Didrik_0

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Brott: Bilstölder, mindre vapenhandel, utpressning

min karaktär växte upp mellan betongväggar och tomma löften. Redan som 15-åring snodde han sin första bil mest för att imponera men snart blev det en vana. Idag är han ett känt namn i vissa kretsar. Han är rapp i käften snabb med knytnävarna och har ett rykte om sig att aldrig åka fast.
Han klär sig som vilken ungdom som helst hoodie, keps, sneakers. Men bakom den avslappnade fasaden döljer sig en kille som alltid spanar efter nästa chans eller nästa fälla. Han säger att han gör det för pengarna men innerst inne vet han att han gillar risken.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är rolig smart och omtenksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han snor billar kör fort och dricker i almenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med djup, trovärdig rollspelspersonligheter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag kan ta upp lite, jag vet att man ska prata som de vore värklighet,om det laggar och man inte ser något så säger man att man har dåligsyn och när man inte ska spela mer så säger man att m,an ska sov och när man är medvetslös får man inte prata. sen ska man göra alt i sundförnuft att man inte kör över folk som inte har gort något eller att man inte slås för skojskull och inte hetsa mot poliser i onödan.man får inte heller ansöka till jobb om man inte är medborgare i serve

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Accepterar att din karaktär ibland förlorar, blir lurad, åker fast eller hamnar i underläge, om det gör RP:t mer spännande, trovärdigt eller utvecklande för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? att jag inte stör för att förstöra och om någon ber mig lämna platsen stannar jag inte kvar utan går därifrån.och inte slå någon bara för att

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. NLR Definition: Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag bryter inte mot regler och lysnar på vad folk säger

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Godkänt vidare till intervju du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till! :avena:

Top Bottom