Nekad NotMyles | Temporär Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotMyles

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109488098/

Ditt Hex-ID eller BanID: 845466

Vad är din discord tagg? Myle20

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: IMG_5661.jpeg

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att det kan ha varit för att det såg ut som Fear RP, men det var inte meningen att bryta mot reglerna.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag blev jagad av fem personer. Efter att de krockade var det bara två som fortsatte jaga mig. Jag kände mig hotad och såg ingen annan utväg än att försvara mig. Jag sköt dem som fortsatte jaga mig, och kort därefter kom de andra, som jag också hann skjuta. Jag förstår att situationen kan ha sett dålig ut, men jag ville bara skydda mig själv. Det var inte min avsikt att förstöra upplevelsen för någon annan.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja. Jag förstår att det kanske såg ut som jag gjorde fel, men jag var i en stressad situation och agerade i självförsvar. Jag tycker att 5 dagar är för hårt straff. Jag försökte inte bryta mot reglerna, och därför tycker jag att jag borde bli unbannad helt. Det var aldrig min avsikt att förstöra för någon annan.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Lemy vet redan

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag kunde ha försökt fly längre eller kontaktat en admin direkt. Jag vet nu att det är bättre att inte agera så snabbt, även i pressade situationer. Jag vill bli bättre och lära mig av detta.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Din ban har redan blivit mildrad till 5 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom