Nekad NotEdvin | Medlemskap ansökning [ankan94]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

NotEdvin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: NotEdvin

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? notedvin

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Stan och han föddes i Stockholm 1995. Han hade en tuff uppväxt och det har fått han att vilja bli polis. Han har varit polis, sjukvårdare och chef på andra företag genom åren men nu arbetslös. Han har aldrig varit kriminell och han har inga planer på att bli det. Han gillar fordon och att hjälpa personer. Han är väldigt bil intresserad vilket gör att han är villig att jobba inom olika typer av branscher där bilar förkommer i arbetet. Båda hans föräldrar gick bort i en bilolycka när han bara var 10 år gammal, ända sedan dess har han inte kunnat stå ut med att vara i närheten av bilar fram tills nu. När föräldrarna gick bort fick lilla Edvin bo med sin farbror som jobbar inom polismyndigheten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Inte kriminell, social, hoppfull

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Inget hår, jobbar för mycket, för engagerad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att inspirera andra rollspelare genom att rollspela på ett bra och seriöst sätt, men samtidigt på ett roligt och utvecklande sätt. Ifall Jag blir whitelistad tänker jag söka till staff och arbeta bakom Kulisserna för att dem seriösa spelarna ska kunna utöva sitt rollspelande utan att bli störda utav oseriösa personer. Men ifall jag ej blir staff så kommer jag självklart söka till något jobb där man jobbar som en laglydig person., förmodligen inom polismyndigheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Sedan 2020, har varit staff ungefär 5 gånger i olika nivåer. Har alltid rollspelat som en laglydig person service branschen samt vården, räddningstjänsten samt polismyndigheten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man som spelare inte bara ska fokusera på ens egna karaktärs framgång eller överlevnad, utan att du också aktivt bidra till att skapa en bättre upplevelse för alla inblandade, motparten.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft, grunden i alla regler egentligen, "kan man göra det är i verkligheten?" "verkar detta vara realistiskt att göra just nu?" Power-gaming, man låtsas att ens karaktär är någon typ av hjälte. T.ex om ens karaktär tar emot en jävligt hård smäll och bara borstar bort det som om man inte krossat alla ben i kroppen. Meta-gaming, använder information som man fått ooc och använder det för sin egen vinning under ett scenario.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vehicle Death Match, Random Death Match, Powergaming, Copbaiting, Fearrp mm.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tycker att jag fått med allt.

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

ankish

Aktiv Medlem
Meddelanden
119
Trofépoäng
16
Nekad, tog inte intervju

Top Bottom