Godkänd Calle | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Calle

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Calle

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? CALLE

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. hej jag heter calle Jonsson och jag växte upp på nora öland jag hade det svårt där jag levde jag var fattig och inte kunde få ett jobb så jag bästämde mig att jag skulle flyta och jag är redo för att få en ny start på livet och skafa nya vänner jag är intreserad i polis kåren och jag vill försöka utbilda mig till polis i framtiden men jag känner mig glad att jag har flytat till ett nytt ställe och jag har inga intressen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb, stark, självsäker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort, blir lätt varm, är skakig i händerna

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att utbilda mig till något som kan hjälpa staden som polis, brandman, eller ambulans och försöka att komma med en liten del till Rpn

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfaranheter inom Rp jag har rpat mycket förut och jag slutade lite med det och nu är jag tillbaka

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så båda personerna i ett scenario kan vinna

Vad är suntförnuft för dig? att jag ska fatta beslut på det jag kan

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man dödar eller slår någon utan andledning, VDM betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen, copbaiting är att man försöker få polisen upmärksammhet med flit för att få dom att jaga dig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ha bara en bra dag :)

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom