Godkänd nisse41 | Medlemskap ansökning (mikka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

nisse41

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: nisse41

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? nisse41

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karakär heter Kalle Lindgren, Han är 18 år gammal 05
a, han pappa är polis och hans mamma är död hon dog när han va 5 år men innan de var hon advokat, hans pappa och han gillade ej varandra för när kalle var 12 år blev han indragen i kriminaliteten och hans pappa försökte stoppa han men det gick inte för kalle lyssnade inte och när han blev 15 så behöva han betala 10k till ett kriminellt gäng då frågade han sin pappa om 10k, då sa hans pappa att han inte skulle få 10k om han inte gick ut ur kriminaliteten då sa han nej, då sa hans pappa skyll dig själv då blev kalle sur och flyttade hem till hans kompis när han blev 16 så kidnappade det här gänget han och sa du har 5h på dig att betala och efter som han ej betalde förra gången så sa dom 20k eller vi dödar dig, då ringde han sin pappa och frågade om pengarna då sa han går du ut i kriminaliteten då och då visste han att han inte skullefå pengar om han inte sa ja då ljög han och sa ja jag går ut ur kriminailteten då sa hans pappa bra swishar nu kom hem ochså innan 00:00 men när han blev 17 år blev han catchad av hans pappa och då åkte han i i 8 månader och då när han fyllde 18 villa han flytta till staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och kan bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa roliga och välutvecklade scenarion som ska och kommer vara roliga för alla parter. Jag följer alla regler och jag kan alla regler väldigt bra med erfarenhet. Kommer aldrig bryta mot någon regel medvetet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se till att hålla egot i check och låta andra leda scenarion. Vinsten i denna kontext syftar till att låta andra spelare få sin vilja igenom för att alla ska få ha roligt och få uttrycka sig kreativt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm = Innebär att du dödar/skadar någon person utan ett giltligt scenario. Vdm = Du använder ett fordon som "vapen" i ett icke korrekt läge/scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har ungefär 2000 timmar på FiveM och ungefär 1200 av dom timmarna är på Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Top Bottom