Nekad negross | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

negross

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: negross

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120124602/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 563980

Vad är din discord tagg? alex.4568

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Janne

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-20 230205.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och jag förstår det men jag vill kunna för bättre mina överklagningar i fram tiden och jag undrar faktiskt om han kommer ens unbanna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gick runt och han sa till mig över discord att jag skulle åka till gäng hus och det var GSF och vi lallade runt lite gran och sen kom det en kille och sköt oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde fel och jag har tänkt väldigt mycket på det som hände Jag förstår nu att det jag sa och gjorde inte var okej alls och jag skäms faktiskt över hur jag betedde mig Jag har lärt mig en viktig läxa av det här och jag menar verkligen att jag inte kommer att göra om det igen Jag fattar att mitt beteende inte bara påverkade mig själv utan också dig och andra och det känns inte bra

Om det var en felaktig ban så skulle jag gärna vilja veta varför för jag vill förstå vad som hände Men jag säger inte det för att skylla ifrån mig för jag vet att jag själv också gjorde fel Jag tror att jag blev för arg och stressad och då sa jag saker som jag inte borde ha sagt Jag förstår att det blev jobbigt för dig och det var inte rättvist att jag tog ut det på dig

Jag förstår också att du kanske tycker att jag var jättedum eller att jag betedde mig som ett barn som inte kan kontrollera sig själv och det är okej om du tycker så för jag tycker faktiskt också att jag var riktigt dålig i det där support samtalet Jag pratade på ett sätt som var otrevligt och respektlöst och jag ångrar det jättemycket Det var inte okej att vara så där otrevlig och jag är verkligen ledsen för det

Jag vill be om ursäkt från hjärtat för hur jag betedde mig Jag menade inte att vara taskig eller elak men det blev ändå så och jag förstår nu hur fel det var Jag ska tänka mer nästa gång jag blir arg eller frustrerad och inte låta känslorna ta över så att jag sårar någon eller gör situationen värre

Jag hoppas att du kan förstå att jag är uppriktigt ledsen och att jag försöker bli en bättre person Jag vill visa att jag har lärt mig något av det här och att jag tar ansvar för det jag gjorde Jag vill inte vara den som gör såna här misstag igen och jag lovar att jag ska försöka göra bättre ifrån mig framöver

Tack för att du tog dig tid att läsa detta även om jag inte förtjänade det just nu Jag är verkligen ledsen och jag menar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för massor av saker sen blev jag unbannad och jag vet att jag gjorde fel och jag har lärt mig över det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att jag har blivit bannad flera gånger för olika saker och jag förstår varför Jag gjorde många misstag och betedde mig fel och det var inte okej Jag har tänkt mycket på det och jag skäms över hur jag har varit förut

När jag blev unbannad kändes det som en ny chans och jag ville verkligen göra bättre ifrån mig Men ändå så gjorde jag fel igen och det ångrar jag jättemycket Jag vet att det är mitt eget fel och jag försöker inte skylla på någon annan Jag har lärt mig mycket av det här och jag vill inte upprepa samma misstag

Jag fattar också att du kanske tycker att jag betedde mig riktigt dumt i support samtalet och det har du rätt i Jag sa saker jag inte borde ha sagt och var otrevlig Jag är verkligen ledsen för det och jag vill be om ursäkt Jag menade inte att vara elak men jag lät mina känslor ta över

Jag vill bara att du ska veta att jag försöker bli bättre och att jag inte vill bli den som alltid gör fel Jag vill kunna visa att jag har lärt mig något och att jag kan skärpa mig på riktigt Tack för att du tog dig tid att läsa detta även om jag vet att jag gjort bort mig och jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig för det jag gjorde mot dig jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det nu Jag vill inte tjata eller göra saken värre Jag respekterar era regler och ville bara säga förlåt och ta ansvar

negross

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
utveckla vad liksom du neckar den bara för att du kan

negross

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng