Nekad Nasse | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Användarnamn: Nasse

Vad är ditt namn i verkligheten? Mittt namn är Philip

Ange ditt födelsedatum: 6 Mars 2024

Ange ditt Discordnamn: pissenisse (Nasse)

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 14 årig kille som gillar att hålla på med bilar och spela cs med vänner🤓

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 2 timmar och kanske 4-5 på ett lov om jag inte gör annat.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen det öppnade

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff här på avena för att jag har varit väldigt aktiv som en icke staff och är väldigt säker att jag kommer vara ännu mera aktiv nu om jag blir staff. Jag känner väldigt mycket folk här på avena som också känner mig samt gjort många nya vänner här, tiden jag spelat på avena så är det verkligen inte många staffs i support eller som tar reports ig och jag vill ba ge lite extra stöd. Jag kommer också vara aktiv varje dag men mest på helgerna nu när det är skola men på lov och sånt så kommer jag vara mycket aktiv.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att förbättra rpn ingame, ta mycket reports, ta support, specca mycket och hålla koll allmänt i discorden och ingame skulle jag nog påstå. Även vara trevlig och inte säga olämpliga saker om någon hoppar väntrum support och kräver hjälp då ska jag prestera mitt bästa så kanske de får vad de nu vill eller vad anledning var att de hoppa

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer förbättra rpn ingame, ta mycket reports, specca mycket och även ta mycket support. Även försöka hitta problem spelare och banna så inte rpn sänks pga att vi kanske har mycket problem spelare och regelbrytare som inte ska vara på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? ag kommer att muta en i taget om alla sitter och skriker på varandra och alla bara pratar i mun på varandra för då kommer jag inte komma någonstans och även om jag är helper och de angår något som är lite allvarligt så kanske jag tar in någon som är högre uppsat än helper men annars så skulle jag fråga om någon annan helper kan komma men är de en lung situation så kommer jag hantera de själv genom att lyssna från allas perspektiv även fråga om någon har klipp så jag kan utgå från de även.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
255
Trofépoäng