Intervju MuxerTuxer | Chef-jobb ansökan [Zevz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

MuxerTuxer

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: MuxerTuxer

Vad är ditt discord namn? muxertuxer

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag tycker att vi kan göra det bättre inom mekanikerbranschen och få fler att vilja jobba där. Vi behöver också folk som verkligen kan laga bilar, istället för att folk lämnar sina bilar och stjäl andras. Det är något jag tycker är viktigt.

Jag har nästan aldrig sett Meko så jag skulle leta efter folk som vill jobba hos oss. Jag skulle också lägga ut en annons om att vi öppnar och söker personal. När vi börjar rulla igång kommer också folk att komma.

Jag tycker det skulle vara kul att jobba som chef på Meko och ge andra rätt disciplin för att allt ska fungera bra.

Vad rollspelar du som för tillfället? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har inte varit chef tidigare, men jag har den kunskap och de egenskaper som behövs för att ta den rollen. Jag är en bestämd person som är noga med regler och jag kommer att ta jobbet som chef på allvar. Jag kommer att jobba hårt för att göra Meko bättre.

Jag vill skapa ett bra arbetsklimat med duktiga och engagerade medarbetare som hjälper till att utveckla Meko. Jag är säker på att jag kan göra både arbetsflödet och aktiviteten bättre när jag blir chef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Min plan är att göra Meko bra igen. Jag vill höja aktiviteten på jobbet, anställa fler och sparka dem som inte gör sitt jobb. Jag kommer ta fullt ansvar för att allt ska fungera.

Jag vill skapa en bra arbetsmiljö där vi har ett möte varje vecka för att kolla hur det går och hur alla har jobbat. På mötena kommer vi att prata om vi ska höja eller sänka personalen beroende på hur bra alla har jobbat.

Jag tänker också skaffa samarbeten med andra företag för att stärka Meko, och behålla samma priser som den tidigare chefen hade. Jag kommer att anställa nya, sparka de som inte gör sitt jobb och göra det som krävs för att Meko ska bli bättre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag vill anställa folk som jobbar för RP och inte bara för pengarna. Det är viktigt att de kan laga bilar, men också att vi gör Meko bättre genom att lägga in nya bilar och utbildningar. Jag vill att folk ska få snabb service och att Meko ska vara synligt överallt i spelet.

Jag kommer vara noga med att alla gör sitt jobb. Om någon inte gör det kommer de att bli borttagna. För att göra RP roligare kommer vi ha speciella dagar med rea eller det som önskar av medborgarna

Jag tänker ha veckomöten för att se hur allt går och för att ge feedback. Jag kommer också hålla koll på förådet och se till att allt är organiserat. Varje månad kommer den som jobbat mest få en liten present från mig, och vi kommer prata om vem som jobbat bra och vem som inte har gjort det.

Jag kommer vara noga med att alla jobbar för RP
skull, inte bara för pengarna. Jag kommer också prata med ledningen om att få nya kläder och bilar, samt försöka få fler samarbeten.

Jag vill göra så att både DC och spelet är lätt att navigera och att allt fungerar bra.

Hur många bans har du? Jag har inga bans

zevzish

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
26
Trofépoäng
3
Vidare till muntlig! Du har 48h på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom