MRSweEliteFFS
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 0
Användarnamn: MRSweEliteFFS
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Fredriksson
Vad är ditt discord namn? MRSweEliteFFS
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Johan Pelin växte upp i en arbetarklassfamilj i en mindre svensk stad. Tidigt lärde han sig att stå upp för sig själv och andra, något som både hjälpt honom och satt honom i trubbel genom åren. Efter gymnasiet jobbade han några år som bilmekaniker innan han bestämde sig för att lämna Sverige och börja om någon annanstans. Han hamnade till slut i staden (anpassa efter servern), där han försöker bygga ett nytt liv – men det förflutna är aldrig långt borta.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bestämd trevlig partynisse
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hurmörsvängnigar för pratglad kaxig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Rp niveå mycket skratt och trevligstämning
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har runt 200 timmar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela för att vinna man ska försöka få så bra och roligt scenario
Vad är suntförnuft för dig? ja att tänka lite innan man gör ngt och se om det låter rimligt om det hade hänt på riktigt
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och vdm och metagaming
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill göra en så bra rp som möjligt spelar mycket fivem
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Fredriksson
Vad är ditt discord namn? MRSweEliteFFS
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Johan Pelin växte upp i en arbetarklassfamilj i en mindre svensk stad. Tidigt lärde han sig att stå upp för sig själv och andra, något som både hjälpt honom och satt honom i trubbel genom åren. Efter gymnasiet jobbade han några år som bilmekaniker innan han bestämde sig för att lämna Sverige och börja om någon annanstans. Han hamnade till slut i staden (anpassa efter servern), där han försöker bygga ett nytt liv – men det förflutna är aldrig långt borta.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bestämd trevlig partynisse
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hurmörsvängnigar för pratglad kaxig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Rp niveå mycket skratt och trevligstämning
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har runt 200 timmar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela för att vinna man ska försöka få så bra och roligt scenario
Vad är suntförnuft för dig? ja att tänka lite innan man gör ngt och se om det låter rimligt om det hade hänt på riktigt
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och vdm och metagaming
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill göra en så bra rp som möjligt spelar mycket fivem