Nekad mr_thunderblade | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mr_thunderblade

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: mr_thunderblade

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? svensken0478

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2006

Berätta om din karaktär.
Göran Bengtsson är en kille som är uppväxt i en liten stad i Sverige. Han har haft en bra och lugn uppväxt, men har alltid drömt om att göra något större av sitt liv. Han älskar bilar och att köra, men också mode och kläder – han gillar att se bra ut. Göran är en rolig och social person som gärna bjuder på skratt, men han har också kort stubin och kan bli lätt irriterad ibland. Han är ganska spontan och gör saker utan att alltid tänka efter. Göran kommer försöka hitta sin plats i den kriminella världen, men han gör det med respekt för alla andra spelare och vill alltid skapa bra och minnesvärt rollspel.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär.
Rolig, visar respekt för andra, tar ansvar för sina handlingar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär.
Kort stubin, kan vara klantig ibland, tänker inte alltid igenom sina beslut

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med många roliga och spännande scenarion som gör att fler får en rolig upplevelse. Jag är alltid respektfull mot andra spelare och vill att alla ska känna att de får bra RP tillsammans med mig. Jag är också noga med att RP:t ska kännas rättvist.

Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Ja, jag har spelat mycket på SMG Roleplay och även The Path tidigare, så jag har bra koll på hur RP fungerar och vad som förväntas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Det betyder att man inte alltid försöker vinna själv utan man kan låta den andra spelaren lyckas i ett scenario. Det viktigaste är att det blir bra rollspel, inte vem som "vinner".

Vad är suntförnuft för dig?
För mig är sunt förnuft att man tänker efter vad som är rimligt i olika situationer. Som att man inte avbryter folk, att man inte gör saker som är helt orealistiska och att man beter sig vettigt både i spelet och mot andra spelare.

Kan du ge exempel på några av serverns regler?
RDM – döda någon utan anledning eller rollspel.
COPBAIT – att locka poliser medvetet bara för att få en jakt.
COMBAT LOGGING – att logga ut mitt i ett RP för att undvika konsekvenser.
Kriminell utan kriminell roll – man får inte spela kriminell om man inte har fått den rollen godkänd.

Heter du samma på discord som på steam?
Ja.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Jag vill gärna ha en kriminell roll om det är möjligt. Jag är seriös med fair roleplay och vill alltid se till att det blir kul och rättvist för alla som är med i RP:t.

Senaste redigerad:
Top Bottom