Godkänd mr_thunderblade | Medlemskap ansökning [Bror Sundberg]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mr_thunderblade

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: mr_thunderblade

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent Ericsson

Vad är ditt discord namn? svensken0478

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Göran Bengtsson är en kille från en liten stad i Sverige. Han har haft en lugn och stabil uppväxt, men har alltid velat göra något större med sitt liv. Göran är riktigt intresserad av bilar och att köra, och han har också ett öga för kläder – han gillar att se bra ut, helt enkelt.
Han är social, rolig och bjuder gärna på ett garv, men han har kort stubin och kan snabbt bli irriterad. Göran är ganska spontan och slänger sig ofta in i saker utan att tänka efter. Han är på väg in i den kriminella världen, men gör det med respekt för andra och vill alltid skapa bra och minnesvärt rollspel.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, respekt & tar ansvar för sina handlingar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin, klantig, dum och kanske lite kaxig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med bra och levande RP där det faktiskt händer grejer. Jag gillar när det blir lite kaos, när man får improvisera och bara köra på. Jag försöker alltid spela med och respektera andras RP, oavsett om det går bra eller dåligt för min karaktär. Det viktigaste för mig är att det blir kul för alla och att det känns äkta, inte som att man bara spelar en mall.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat en del the path och smg roleplay där jag har kommit långt inom den kriminella världen i båda servrarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.e.x om polisen gör en bra insats, kanske man låter sig bli tagen istället för att alltid försöka fly.
Om någon rånar dig, kanske man spelar rädsla eller underläge istället för att alltid försöka skjuta sig ur situationen.

Vad är suntförnuft för dig? om att kunna tänka ett steg längre och fatta vad som känns rimligt i en situation, även om det inte står i några regler. Det är att förstå vad som är okej och vad som förstör för andra. Till exempel att inte utnyttja små grejer i reglerna för egen vinst, att inte springa runt och trolla, och att spela som en person skulle göra på riktigt. Sunt förnuft är också att visa respekt, tänka efter före och bidra till bra RP, inte bara försöka vinna.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM är förbjudet, respekt ska alltid visas, gäng får max ha 15 medlemmar (20 för MC), stormning av gänghus får bara göras en gång i veckan och måste godkännas av bossen, shoot on sight är förbjudet utan bossens tillåtelse, och gängbilar ska se ut som vanliga bilar och vara rimligt snabba.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill gärna spela kriminell om det går och för mig är de viktigt att de är fair rp inne på servern så inte alltid poliserna har övertaget.

rs4exe

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
77
Trofépoäng
6
Du har 48 timmar på dig, lycka till!

bror sundberg

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden