Nekad mr sigma | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr sigma

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: mr sigma

Länk till din steam profil: url: jimmywimannnn profilnamn: jimmy.wiman länk: https://s.team/p/jwdj-whwg/HQBKKNPT

Ditt Hex-ID eller BanID: 484713

Vad är din discord tagg? jimmywiman22_38638

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250612222835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? först var de powergaming sen var de tydligen staff diss men jag visste inte att ordet "kurwa" betyder h*ra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag backade med min ambulans bil när en bil vid torget kör in i mig minst i 270km/h. och krockar in i mig. då jag trodde mitt spel bara hade delay men den andra. för hans bil fick ingen skada eller att han krocka de var bara jag som snurra medans han åkte iväg som att inget hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen för mig var felaktig men jag förstår varför han trodde den inte var felaktig eftersom att när jag kollar åt höger så ser jag han åka i samma fart som vanligt så de är därför jag trodde mitt spel hade delay

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vad jag minns så har jag aldrig blivit bannad här förut. jag vet att de står på bannen att jag har 2 tidigare bans men de stämmer inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. inte backat ner för backen utan att kolla så de inte kommer nå bilar 2. kollat upp vad kurwa faktiskt betyder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår de.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status