Godkänd abdi sigma | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi sigma

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: abdi sigma

Vad är ditt namn i verkligheten? yasin

Vad är ditt discord namn? yasin75754

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi Karim och växte upp med sina brorsor Mohammad Karim och deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras farmor var alkoholist och deras morfar var på höga droger nästan varje gång som han var hemma. mårten spenderade många av sina dagar att spela och blev intresserad av spelet och har alltid velat jobba på städafirman eller jobba på städabilar med sina brorsor mohammed och hans brorsor blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på utstav när han frågade om han kunde få köpa lego dator. När abdi växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella som gjorde så att abdi började ta droger och sedan blev han tagen av polisen. Efter abdi hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin farfar. mårten är nu 31 år gammal och har gått el och program på gymnasiet för att förhoppnings vis bli elektriker och jobba på städfirman.sen träffa jan sven åkersson som jobbade på brandstationen och blev intresserad av brandkår jobbet och släka bränder då det varit min dröm hela livet

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll rolig omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hård skojar för mycket kan vara arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? social krim rp för har tänkt o bli krim en bra rpar har ksk tänkt att streama så servern blir marknasförs och jag kan bidra med en bra rp då jag har rpat i 2 år på fiveM och vet regler o sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpa i 7 månader väldigt bra rpare e jag har spela på unive vation infynity

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tänka på båda parternas vinst att alla ska ha de roligt och inte bara spela för sin egna vinst

Vad är suntförnuft för dig? man ska tänka som de var irl och sånt man hade ju it tex kört upp på ett berg och kört runt och så

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja tex rdm radom def match du stava jag lite fel men som inebär att man inte ska skjuta någon eller döda någon utan anledning sen vdm är samma sak fast med ett fordon meta gaming att man rpar på saker utan för karaktärn

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ha en bra dag

tenfeet

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom