Inaktuell mmmmm | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mmmmm

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: mmmmm

Vad är ditt namn i verkligheten? lionel

Vad är ditt discord namn? mmmmm

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2012

Berätta om din karaktär. mitt namn ingame är hasan Anderson han växte upp utan föräldrar och blev mobbad mycket han gillar spela fotboll han va deppig han har drömt att ha ett bra jobb

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på fotboll han är alltid posetiv han är snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli lätt arg han tänker för mycket han kan inte sitta stila

Vad kan du bidra med till serverns RP? vill att det ska va bra rp och att det blir roligt med rp jag själv ska rpa på bra sätt och få upp rpen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört i många scenarion till exempel hus rån och såna saker

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar inte bara för att vinna scenariot och att mot stondaren kan ochså vinna ibland

Vad är suntförnuft för dig? ifall jag krockar får man ju ont och isåfall måste man visa att det gjorde ont typ att säga aj eller /me ont

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm-att man kör på någon till döds rdm-att man dödar någon utan aledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas på en bra rp nivå och roliga scenarion

Top Bottom