Inaktuell mmmmm | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mmmmm

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: mmmmm

Vad är ditt namn i verkligheten? Lionel

Ange ditt födelsedatum: 22 Maj 2012

Ange ditt Discordnamn: mmmmm

Berätta kortfattat om dig själv: jag gillar spela avena jag gillar musik jag gillar spela fotboll jag är 13år jag brukar vara ute mycket och min dröm är att va ägare på en server

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? skol dagar 16.00 till 22.00 per dag helgen 12.00 till 02.00 ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? några månader typ 5 månader till 6 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill hjälpa till i servern se till så alla sköter sig att dom inte lallar och inte failrp och vill hjälpa till i servern.jag vill även kunna hjälpa till i servern och göra så folk mår bra och pris på servern.

Vad är din uppgift som Staff? hålla koll så ingen gör regel brott. va i support och hjälpa folk mjutar 1 i taget så dom inte börjar bråka i support. se till i servern att folk inte lallar eller gör regel brott.

Vad kommer du att bidra med som Staff? se till så att folken i servern inte gör regel brott eller lallar.se till så att alla sköter sig i servern och gör som dom ska och hjälpa till i servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar och mjutar 1 etaget i support och låter 1 prata i taget så dom inte bråkar i support.och tar det lungt och låter 1 prata åt gången.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Jobb

Senaste redigerad:

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden