Nekad MioLindvall | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MioLindvall

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Hugoeriksson_inte_fake

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Mio Lindvall växte upp i en mindre stad på västkusten. Han levde ett ganska stökigt liv som tonåring men tog sig upp genom att fokusera på sina intressen: bilar, musik och människor. Han är en charmig och streetsmart person som ofta hamnar i oväntade situationer men han lyckas nästan alltid snacka sig ur dem.
Mio har ett stort hjärta för de som står honom nära och drömmer om att starta ett eget garage eller ett litet taco-ställe i stan. Hans bakgrund gör att han har kontakter både på rätt och fel sida av lagen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Väldigt social och bra på att prata med folk Händig och tekniskt kunnig Kreativ problemlösare i pressade situationer

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite för impulsiv ibland Har svårt att hantera auktoriteter Kan bli överbeskyddande mot dem han gillar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat och seriöst RP där jag alltid fokuserar på att skapa bra upplevelser för andra spelare. Jag gillar att bygga långsiktiga stories och är duktig på att improvisera. Både civilt och kriminellt RP är kul, och jag respekterar alltid regler och medspelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på flera RP-servrar i FiveM och även i andra spel. Jag har tidigare varit en del av både civila jobb och kriminella fraktioner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste försöka vinna själv, utan ibland spelar man så att den andra parten får ett bra RP-utfall. Till exempel kan man välja att bli tagen av polisen istället för att bara fly hela tiden – eftersom det leder till bättre och mer intressant RP för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda sitt omdöme och tänka logiskt. Sunt förnuft betyder att förstå vad som är rimligt, säkert och respektfullt även om det inte står exakt i reglerna. Exempel: Att inte skjuta någon över ett litet bråk, eller att inte råna folk öppet mitt på gatan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM är förbjudet – Combat logging är inte tillåtet – Metagaming och powergaming är förbjudet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag heter Mio_lindvall på steam och Hugoeriksson_inte_fake på discord

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38