Inaktuell miiso | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

miiso

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: miiso

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2007

Ange ditt Discordnamn: misoobeso

Berätta kortfattat om dig själv: Är 17 år, går i 2an på gymnasiet och gillar att spela fivem och cs när jag har tid.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 4 timmar varje dag om inte mer sålänge jag inte ska göra något

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan avena startade, medlem i dcn och spelade på valon sedan april 2023.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff på avena för att jag känner att jag skulle kunna bidra till en bättre rp på servern, då många klagar och även jag själv märker på lite kass rp från gång till gång. Jag har 'även erfarenhet av att vara staff innan, till stor del på Valon RP under en lång tid och även andra stora servrar.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att reglerna som finns följs av alla, och att rpn hålls på den nivå som förväntas. Man ska bemöta alla på ett bra sätt och inte vara uppkäftig bara för att man kan och "har perms" som inte alla andra har.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som sagt tidigare, kommer jag bidra med rättvis behandling av alla och försöka förbättra rpn och bibehålla nivån av rp sopm förväntas. Jag kommer vara hjälpsam och ta support och reports in game när det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Beror på, är det i samtal så brukar jag hantera det bra och inte stressa själv. Behålla lugnet är de jag tänker på först själv så att det inte eskalerar och blir otrevligt, vilket är helt onödigt. Beroende på vad som hänt, t.ex om det är ett scenario som jag varit med om där det handlar om allvarligare grejer, tar jag det så seriöst som jag kan och försöker lösa det så bra som möjligt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

kkz1x_

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
+rep var staff när han var staff och han verkade en skön å bra staff!

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
++rep

Felle

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng