Nekad miha_jr | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miha_jr

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: miha_jr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MihaJr/

Ditt Hex-ID: 11000015798c931

Vad är din discord tagg? miha_jr

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Zevz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-20 174347.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde dessa regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. alltså det som hände innan var att jag körde i en bill i torget och han och jag körde rundor du vet sen fråningenstans en kille kör in i mig jag ba jaha okej vafan jag fick lite dampa jag kör in i han några gånger så bilen gick isönder jag hoppa ur bilen de va vid coop i torget då hans bil fuckades vi hoppa ut ur billen jag tror första gång jag tog han i th och döda han andra gången jag tror jag tog ut en pistol och sköt han sen efter det jag snackar me en person i torget sen jag ser någon söka igenom mig och tog gun.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rättaktig ban och jag har läst på reglerna samt tänkt efter vad jag har gjort och fattat att det var inte värt det jag gjorde vi kan böjra med grov rdm jag fattar det för det var inte så smart att jag skytter någon och tar han i th mitt i torget det var en dum ide jag har lärt mig de samt borde jag inte ens göra det. 2 suntförnuft det fattar jag jag borde ha tänkt efter va fuck jag håller på med allt detta för jag inte kunde tänka smart och jag åkte på en riktig lång ban ba för det. 3 och polis vapen jag hitta den i någons bagageficka så jag tog den och tänkte lallish men när de ståg P bredvid vapnet borde jag fattat p-polisvapen alltså så borde jag ha släppt den direkt samt borde jag ha släppt den från början för jag inte ens är krim och borde inte bära på nåogn alls typ av vapen för jag är bara medlem och ej krim. 4 samt krim utan krim de kopplar sig till allt detta jag gjorde och jag borde inte ens ha gjort detta från hela bgörjan utan ist köpt ktim för och spela krim och använd sunt förnuft av alla dessa regelbrott jag har gjort jag ber om ursäkt av detta som jag har gjort och kommer läsa på rglerna så jag vet att inte göra dessa samma regelbrott igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mitt senaste var lall och de hände på ett event det var att dom sa tysta och jag ville göra något så jag sa ba något i miken och blev sv bannad så från det har jag tagit mig lärdom att jag borde lyssna bättre och inte leka speccielt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat ta clip på scenariot när han körde in i mig och skrivit /report och hoppat in i sup och visat detta clipet för dom samt med de hade jag kunnat undvika 3 regelbrott samt med polis vapnet hade jag bara kunnat lämna till staffs eller inte ens tatt den från bilen. samt använt suntförnuft nästa gång så jag inte gör något onädigt som inte ens behöver hända

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom