Godkänd miha_jr | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miha_jr

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: miha_jr

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? För jag tycker att vi kan göra inom mekaniker branschen att folk börjar lockas att jobba där samt att vi har någon som kan laga bilar ist för att folk lämnar sina bilar och stjäl andras så de e det jag tycker samt har jag nästan aldrig sett mekonomen ig så jag skulle leta efter folk som vill jobba samt lägga ut annons om att vie öppna och när vi rullar sp kmr även folket rulla samt tycker jag de hade varit kul att jobba som mekonomen inom chef samt ge andra disciplin

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminel

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej

Hur kommer du att utveckla arbetet? Som chef strävar jag efter att skapa en dynamisk arbetsmiljö genom att främja öppen kommunikation och samarbete. Jag kommer att implementera tydliga mål och uppmuntra teamets individuella tillväxt. Genom regelbundna möten och feedbacksessioner kommer jag att säkerställa att varje medlem känner sig hörd och motiverad. Dessutom kommer jag att identifiera och införa effektiva arbetsprocesser för att optimera produktiviteten och främja en positiv atmosfär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Att jag ska anstälda folk som vill jobba för rp och inte bara för pengar eller att dom kan laga sina bilar grattis och jag kommer försöka göra mycket nytt till meko som försöka lägga in nya bilar och kommer ha utblindningar så folk kommer kunna lära sig lite mer så rpen blir roligare och mer verklig rp och jag kommer göra så meko kommer kunna hjälpa folk och så man slipper vänta på meko och jag vill också att vart man åker så ska man se meko för jag vill att det ska vara många som ska jobba på meko och jag vill att vi kan ge alla kunder snabb servis och när vi hjälper folk ska det också bli en bra servis och alla som jobbar oliglit som att dom ska swisha ska bli av med jobbet och jag kommer ha sten koll på det och bara så rpen ska bli roligare så kommer jag ha vissa dagar så kommer det vara rea som jul, hawollin, sommar när man får somam lov och jag kommer ha sten koll på förådet så allt ligger i en bra ånigen och när det är jul så kommer jag villa att folk på meko ska ha lite jul kläder lixom en jul mössa eller hawolin så ska man ha en läskig mask och jag gör det för rpen ska bli lite mer rolig och jag kommer villa att vissa dagar så ska vi ha möte bara att kolla så allt går bra och då kommer mötet först va i dc och sen i spelet så folk kan få praat lite ooc men mest så kommer det vara i spelet och jag kommer vra snabb i dc och jag kommer göra så det finns alttid grejer i föråtet som lag grejer och sen när jag blir chef så kommer jag kolla igenon dc för jag tycker att den är lite kaos och sen vare månad så kommer jag kolla vem som har jobbat mest och den som har jobbat mest kommer få en lite present ifrån min bank och då menar ja gkanske 50-70k och mare månad så kommer vi ha möte och kolla vilka som har jobabt och vilka som inte har jobbat och sen kommer jag ha möte med dom som är hög uppsata som bitredande chef och jag kommer göra så folk ska minst jobba i två timmar men mest vill jag tre och det berro på att jag vill att folk ska jobba för rp skull, för jag vill inte att dom ska jobba bara för pengar och att dom kan laga och vare gång jag ska sparka någon så kommer jag ha möte med dom högre uppstata och sen kommer jag ha möte med den personen i spelet så det blir bättre rp och jag ska ockå försöka snakka med ledningen så vi kommer kunna få nya kläder och nya bilar och jag kommer försöka lösa mer sammabetet och jag kommer göra så dc kommer se bättre ut som jag sa innan jag är super nogan att allt ska vara perfekt så allt är lätt att hitta i dc och i spelet, jag hoppas att ni förstår vad jag skriver för jag har lite svårt att skriva

Hur många bans har du? 5

reallazer22

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
78
Trofépoäng
8
Status