Godkänd miggeman19 | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miggeman19

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370989527/

Ditt Hex-ID eller BanID: 905361

Vad är din discord tagg? Har ingen

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: dasdsa.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag lallade och jag är jätte jätte ledsen att jag gjorde det, jag är uppväxt och mogen nu och jag kommer aldrig aldrig göra om det.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag blev rånad och sprang iväg

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej absolut inte felaktigt jag står för det jag gör

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: ja det har jag andra gånger har vart felaktig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja det hade jag 100% jag står för det jag gör och jag är hemskt ledsen att säga detta

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom