Godkänd miggeman19 | Medlemskap ansökning [Massi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miggeman19

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? miguel

Vad är ditt discord namn? miggeman19

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2010

Berätta om din karaktär. .i mellan stadiet så va han den bästa eleven läraren sa att det gick jättebra för honom han hade många vänner tills han började gå i 4an. då va det e ny kille som började i hans klass då tycker alla att han va cool så blev jag avis på han för jag ville att alla skulle tycka om mig. jag började spela med fotboll i klassrummet för att leka lite cool och då råka jag skjuta 2 tjejer i huvudet med bollen så alla blev arga på mig och ingen ville snacka med mig. så jag börja att göra mycket dumma saker som att baxa från coop lite över hela mellan stadiet så då ändrades jag helt åt hållet när jag började gå i sjuan så träffade jag 2 killar påvägen hem som började mig om jag ville hänga med dem då svarade jag sen så gick jag med dem till en park och i parken så bjöd dem mig på cannabis och efter de så gick jag med ett gäng och börja med att sälja olagliga saker tills en polis insåg att han gjorde det sen så blev ali amo gripen men dem inte tillräckligt med bevis att sätta in honom så dem släppte honom fri och det stoppade inte ali amo så han håller på med det fortfarande.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär seriös rolig ansvarsful

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir arg snappt. är inte så mogen och är flintsskallig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag älskar att skapa spännande och intressanta scenarios. Jag kommer också hjälpa till med att upprätthålla serverns rykte och skapa spännande situationer för alla spelare att utforska. Dessutom kommer jag rapportera in när jag ser ett regel brott på servern och göra det till en bra upplevelse för mig själv och många fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har stor erfarenhet då ja varit på avena swewave unity unive strömstaden fjällenv1 så kan detta utmärkt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är att du måste tänka så realistiskt som möjligt ( liksom ser du en hoj som står brevid 3 poliser så kan man ju inte liksom ta den för de tar dig direkt och man visar inte sin kriminella sida bara sådär man har låg profil. liksom man ska vara som man är irl ao tänka så med man kan inte bara göra saker för o göra det är inte så de funkar i de riktiga livet jag o suntförnuft är den största regeln i hela fivems historia jag vet och ja kan detta o liksom kommer de ngn o rånar dig så blir man rädd samt de går under fearrp men endå suntförnuft för man ska liksom tänka hur hade ja reagerat i de verkliga jo man blir nervös och reagerar o gör de folk säger för attt överleva

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man får inte slå vem som helst eller göra nåt bara så där. vdm man får inte använda bilen som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag kommer följa era regler till prick

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
granskar!

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom