Godkänd mekan | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekan

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: mekan

Länk till din steam profil: Melker1_1 heter jag på steam

Ditt Hex-ID eller BanID: här är mitt ban id 727044

Vad är din discord tagg? melker1_1

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Macke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-28 214650.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag kläde på mig polis kläder som jag inte skulle ha gjort i örjan skulle för breda mig för skulle precis bli polis men kan då på att man intekan klä på sig polis kläder innan man är polis kommer inte hända igen för jag såg fram emot att vara en polis det var det för jag tog på mig kläderna innan jag var polis med det får och kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog på mig polis kläder och sedan när jag gick till polis stationen så kom det en polis bil och sa du får inte ha på dig dom här kläderna innan du är polis då tog jag av mig kläderna sen när jag tog bort kläderna pricis så blev jag banad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag vet om att jag gjorde det man inte fick göra kommer inte hända igen att jag tar på mig polis kläder innan eller några kläder innan jag jobbar som det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan fast vissa är sv banns det är när jag har råkat sig något fel eller har rpat på röst men dom andra har jag tagit lärning av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit på mig polis kläder innan jag var polis det var fel av mig kommer inte hända igen jag har tagit lärdom av den här bannen nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ja förstår men hoppas jag får unban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom