Mildrad Massi | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Användarnamn: Massi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hemligt_/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? reflex_2376 /Massi

Vem var det som bannade dig? reald1zzy och Luzhi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-26 143323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig för att jag lotta en död kropp. Rdm har vi kommit överens om att det inte var då grabben grvot fear rpa när jag har kniv runt hans hals. Då väljer han att hetsa och vägrar att lyssna så jag dödar han. Sedan så trodde jag man fick loota döda kroppar ifall området var säkrat vilket det var i vår situation. Men de får man tydligen inte och då förstår jag till 100 procent att dem bannar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare glider runt i en bil. En av våra medlemmar samt vice kallar på oss och ber oss komma till country club. När vi kommer till platsen börjar en av våra medlemmar skrika stäng av musiken. Och jag har streamermode så hör inget. Sedan står dem där och förhandlar om området när dem andra är 20 man säkert beväpnade och vi står där 4 man med kniv och kom upp för några timmar sedan. Jag och en annan försöker snacka med dem och säga vi har redan 3 andra områden där vi kan hämta belöningar och de vägrar lyssna och tror att dem kommer få området. I support säger då dem att dem pratade om allians vilket är en lögn dem pratade bara om områden. Vi stiker sedan från platsen efter att en medlemm har skrikit på oss när vi är samma rang samt vice bet oss lämna utan anledning. Vi åker ut i stan sen och rullar. Och då har jag och min vän samt vicen och medolemmen haft ett stort agg mott varandra som har pågått länge dem kallar oss horungar vi säger tillbaka dem hetsar slåss osv vi gör detsamma tillbaka. Sen från ingen stans ber dem oss komma gänghuset och ska prata med oss. Dem börjar snacka med oss och tycker at vi har skämt ut dem vilket vi inte ahde gjort. Vi vill bara försöka berätta sanningen för dem och säga att Old riders pissa på vårt gäng eftersom vi är så nya de ända dem bryr sig om att att få tillbaka sitt område. Vice och medlemmen vägrar se sanningen i det hela så dem börjar slå min kompis han slår tillbaka osv och de blir kaos. Från ingen stans börjar medlemmen ta upp en kniv och hugga min polare så han blir medvetslös. Jag väljer så kalalt att ta han till sjukhuset därefter när han vaknar på sjukhuset berättar jag till honom vad som har hänt så han vet. På sjukhuset berättar jag att vi inte kan ha det såhär vi kan inte vara med i ett gäng där vi blir behandlade som piss och inte får vårat ord sagt. Samt knivhugger medlemmen sin andra medlem vilket är helt sjukt. Ifall man utgår efter sunt förnuft irl så skulle man aldrigf vara kvar i ett sådant gäng där man blir behandlad så illa. Så vi agerar tillbaka. Vi kör till gänghuset plockar både vicen och han medlemmen som har behandlat oss piss. Och då utgick vi utifrån suntförnuft gällande detta scenariot. Vi kör in i garaget och tar dem runt halsen, medlemmen fear rpar och pratar ooc ni kommer bli skickade osv. Vi ignorerar det och kör till platsen med båda. I bilen vägrar medlemen hålla tyst ävenfall om han kniv runt halsen. Vi stannar bilen och jag ber medlemmen ta upp sinna händer han vägrar och hetsar mott mig så jag knivhugger han. Eftersom han pwg2 samt ferar rp eftersom ahn inte ville bli av med sin kniv. Jag antog att man fick söka igenom kropparna ifall området var säkrat samt så skulle inte han ha haft några av sina saker ifall han hade tagit upp händerna. Jag lootar då han tar en radio kniv samt telefon. Vi släpper vicen och låter han meddela att vi har lämnat. Därefter kör vi för att dumpa kroppen och sedan blir vi inkallade i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban. Men jag tycker dizzy och luzhi kunde sätt det från mitt perspektiv lite mer. Vi utgår ändå utifrån suntförfnut i detta fallet irl skulle man aldrig varit kvar i ett sådant gäng där man blir behandlad såhär samt knivhugger ens bästa vän framför en. Jag är somsagt en ny spelare på Avena inte för att det är en bortförklaring jag ska ändå kunna krim reglerna men jag har fått för mig någon stans att man fick söka igenom kroppar ifall området var säkrat med då har jag fel somsagt. Man kan också se det från detta perspektivet han fear rpa och tog inte upp händerna så ifall han hade tagit upp händerna så hade han inte haft sina saker. Samt berättar Dizzy att han specca hela scenariot och då ska han ha sätt flertal gånger att utter fear rpar men ändå fick han inga åtgärder. Men som sagt denna överklagan handlar om mig och jag har insätt mina fel och jag fattar till 100 procent varför dizzy och luzhi banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banand för c logg en gång men blev unbannad eftersom jag krasha vilket stod i loggsen samt hade jag bild bevis. Så fick unbann men det står ju ändå i ban registret.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När vi fick kritiken skulle vi bara bitit ihop och tagit emot allt även fall om vi inte höll med. Men det stora i det hela var att medlemmen trigga oss som fan då han säger ******* osv till oss. Och så mycket skit tar man inte så det blir hets mellan oss. Jag förstår att det är en regler att man inte får lämna efter 1 vecka men ifall man utgår efter suntförnuft så skulle man ju ha lämnat gänget direkt irl ifall sådant hade hänt. Samt dehär med att söka igenom visste jag inte då jag trodde man fick ifall området var säkrat och de tar jag på mig. Dizzy och luzhi förstår till hundra procent varför dem bannar mig när det gäller det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Jabal har tydligen fått unban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom