Godkänd Massi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Massi

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Massi

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? reflex_2376 /massi

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Abdi Nilson och är 24 år gammal, när abdi växte upp vill han bli kriminel, Abdis mål var att känna mycket pengar och bli rik så han kunde köpa ett stort hus med många feta bilar. Abdis pappa är 65 år gammal och jobbar inom bilbranschen han har många snygga bilar ine på sin bilfirma som Ferrari, buggati, och mclaren. Abdis mamma är 58 år gammal och jobbar på post nord hennes dröm var att bli dansare men hon lyckades aldrig med sin dröm. Just nu sommarjobbar Abdi lite hos hans pappas bilfirma och har det kriminela på andra sidan. Abdi är springpojke för ett gäng och hjälper dom med leveranser. Abdis mål just nu är bara att jobba sig uppåt och bli ännu bättre. Abdi har också en flickvän hennes namn är Linnea, Linnea är 24 år gammal och pluggar för att bli läkare. Abdi har massa kusiner som han gick på dagis med men dom bråkade jätte mycket och just nu har dom kriminela konflikter så dom jagar varandra och försöker hitta varandra för att döda varandra. Abdis mamma och pappa har inte kommit på honom än att han är kriminel men dom börjar bli mer och mer misstänksamma när han kommer hem sent på natten med påsar och massa skit. Det abdis föräldrar inte vet är att han gömmer droger i hans garderob och om polisen storrmar huset så kommer hela familjen åka i fängelset, men det är de Abdi inte vet och han trodde ju bara att han skulle åka i fängelset men alla drabbas när det ligger i huset.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Rolig, ödmjuk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dålig på att hantera stress, arg lätt, lätt till att bli sur

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp, många roliga scenario med mina vänner. Jag kommer bidra inom den sociala rpen och den kriminela rpen. Jag har stor kunskap om rp och vill använda den för att skapa fantastiska spelupplevelser för mig själv och andra. Att förstå hur Rp fungerar och att förbättra det är viktigt för mig för en mer spännande och realistisk värld för mig och alla spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på unive i 3 år och har spelat lite på swewawe. Har inte medlem på någon av dem så ni vet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda personerna ska ha roligt, och man behöver inte komma ut som vinnare ur varje scenario varje gång.

t.ex. Om jag nyss har gjort ett butiksrån och jag kör där ifrån och polisen jagar mig då behöver inte jag köra i 500 km i timmen utan jag kan sakta ner lite så polisen har en chans att stoppa mig. De va en gång då jag lät polisen stoppa mig för att jag ville göra det lite mer socialt och rpa i fängelset och på förhöret..

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig innebär att man ska ha ett logiskt tänkade hela tiden. Och tänka skulle man verkligen gjort så här i verkligheten. Man ska rpa som att det är irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm - döda ngn utan anledning - står för randomdeatmath. Vdm- samma sak fast med bil. Fear rp - inte värna om sitt liv, t.ex om man har vapen mott huvet så tar man inte upp händerna utan skottar ner den istället. Combat logg - lämnar mitt i scenario

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej. Ha det gött haj

Top Bottom