Massi | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Massi

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Massi

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximillian

Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2009

Ange ditt Discordnamn: reflex_2376. Massi. Detta är min nya dc. Min föra kom jag inte in på.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille på 15 år och idrottar samt gillar att gibba five m. När jag inte tränar, spelar jag antingen eller är ute med polarna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv mycket nu på sommaren. Runt 5 timmar per dag. När det börjar närma sig skola så kan jag vara aktiv runt 3 timmar per dag kanske lite mer.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har ny dc så anslöt på den idag. Men på min andra dc har jag spelat på avena i runt 2 månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till swewawes staff - team eftersom jag vill vara med och utveckla denna servern samt att hjälpa till att bygga ett större Community. Jag märker att det förekommer väldigt mycket regelbrott och korruption på denna servern hos spelare och då vill jag vara med att förbättra samt att utveckla. Jag är en aktiv spelare som har väldigt mycket erfarenhet inom detta jobb. Då jag har rpat i över 3 år.

Jag tror denna uppgift hade passat mig perfekt eftersom jag är en person som gillar att ta ansvar samt att utveckla, förbättra och hjälpa till. Ifall jag hade kommit in i staff teamet hade jag velat vara medlemskaps ansvarig samt jobb ansvarig. Och varför jag tror dessa områden hade passat mig perfekt är för att jag är bra på att locka spelare till servern då jag tycker vi har tappat rätt så många spelare än vad vi hade sist. Och gällande jobb ansvarig så tycker jag att det är rätt så dålig bred inom dem olika yrkena. Inne på servern just nu är det 2 roller antingen är man polis eller så är man kriminell. Jag tycker det blir lite tråkig rp när man aldrig ser någon trygg hansa, meknomen osv inne. Och ifall någon är inne är det typ en.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är både att vara aktiv ingame för att ta reports samt att specca. Men också i discord för att ta support eller hjälpa ngn i pm osv. Det beror lite på vad du är ansvarig i också. Ifall du är Ma så svarar du på ansökan på forumet samt att du tar intervjuer i dc. Eller om du är don ansvarig så tar du ju donation. Men det spelar ingen roll ifall jag rpar jag ska alltid försöka vara aktiv i text reports detta kan då underlätta för spelarna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en hög aktivitet samt att alltid vara där för spelarna och hjälpa till. Det spelar ingen roll ifall det är pm, support eller ingame. Jag kommer prata mycket med spelarna ifall dem gör fel och förklara utan inte bara skicka dem. Vilket jag ser många staffs gör, dem bara drar rollerna och sedan berättar dem inte varför. Jag tycker det förekommer mycket korruption hos många staffs och ifall jag kommer med i staff teamet så kommer jag inte vara en av dem. Jag kommer också vara en staff som tar händelserna från bådas perspektiv och kommer inte vara partisk vilket jag också ser förekommer mycket.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer olika från stund till stund men jag försöker alltid hålla mig lugn och ta en sak i taget, detta för att kunna måla upp upp en bild av situationen. Det hjälper aldrig att sitta och skrika för då blir bara stämningen dålig och ännu mer stressande.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom