Godkänd Mantas1747 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Mantas1747

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mantas1747

Vad är ditt namn i verkligheten? Adas

Vad är ditt discord namn? Mantas1747

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2010

Berätta om din karaktär. han heter maxi är 24 fyller snart 25 han har mycket katter och en hund och en familj som inte är jätte rik men inte jätte fattig men hans drömm är att få nice bilar som sport bilar . han vill känna mycket pengar för att kunna köra coola bilar och en till katt. men han gillar ej för stora fester eller när han får mycket shit i mott sig. men han har ej så mycket kompisar just nu men han vill skafa mer. och hans anndra mål är att tjäna mycket pengar men han är lite osäker hur han ska känna pengar. maxi är från finland men pratar helt nurmal svenska. Han gillar att mysa med katter innan han ska sova och han dörmmer väldigt mycket på nätterna. Och om han hittar kompisar kommer han nog aldrig vielja bli av med dom.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Maxi är en bra körare riktigt bra simmare när han var 10 år så älskade han att simma med vänner och familj, han är också en snabb person som kan springa riktigt snabbt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Maxi är denperson som blir arg över små saker, Han hatar att vara på torgent för där är det många personer ochhan gillar inte alla , och för det tredije så hatar han pizza

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja men jag och maxi bidrar ett bra sammhälle runt mig och minna kompisar och alla som spelar, jag försöker alltid att sprda glädige til och med när jag blir rånnad så försöker jag alltid vara snäll, försöker också gör personer som är arga bli glada.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej inte riktigt är första server som jag spelar på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet ej

Vad är suntförnuft för dig? För mig så är detta att man ska vara varsam med sitt liv och tänka som att det är riktiga livet och till exempel inte springa ut i mitten av vägen eller till exempel att köra ner för ett berg med bil

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM detta är Random Death Match och detta är när man skjuter helt utan anledning. VDM är vehicle Death match och detta är att du har bilen som vapen. NLR står för New Life Rule och detta är att man inte ska kunna komma ihåg sitt förra liv. Meta gaming är att man använder info som du inte vet om.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopp

Top Bottom